Aanschaf nieuwe geluidsrecorder (maar welke?) LS-P2 geworden

Gestart door s.hietkamp, augustus 30, 2016, 16:57:00 PM

Vorige topic - Volgende topic

s.hietkamp

Hallo allemaal,

Helaas ben ik twee weken geleden mijn olympus LS-11 verloren en heb deze niet meer teruggevonden. Daarom wil ik nu een nieuwe aanschaffen van hetzelfde kaliber. Op mijn zoektocht naar een nieuwe ben ik een beetje " lost " geraakt. LS-12 en LS-14 lijken mij niks omdat deze niet van metaal zijn vervaardigd waarna mijn oog viel op de Sony PCM M10. Maar helaas deze is overal uitverkocht.  Ik gebruikte de LS-11 bij trektellen en daarnaast zette ik hem vaak s'nachts buiten tijdens nachttrek.Kan iemand mij een advies geven.

Wellicht is er iemand die in het verleden ook een LS-11 heeft gehad en een overstap naar een andere heeft gemaakt.

Ik hoor het graag.

Met vriendelijke groet
Sander Hietkamp

s.hietkamp

Beste allen,

Ik heb een vervanger gevonden en het is geworden de LS-P2 want deze heeft ook een metalen behuizing. Ik heb de accountmanager van Olympus gesproken en hij wist me te vertellen dat de LS-P2 meer techniek in zich heeft dan de LS-11 en kwalitatief beter is. Het enige verschil is dat hij veel kleiner is maar dat is mijns inziens alleen maar handiger.

Wanneer ik hem in huis heb zal ik mijn ervaring hier posten.

gr.,
Sander

fkdeboer

Hoi Sander,
en heb je hem al kunnen gebruiken en wat zijn je eerste bevindingen?
grtjes,
Folkert
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

s.hietkamp

Hoi Folkert,

Ik heb mijn LS-11 teruggevonden en kan melden dat deze echt veel beter is dan de LS-P2. Deze laatste beschikt niet over een handmatige instelling van de mic sense. Ik gebruik eigenlijk alleen nog maar mijn LS-11.

Een vriend van me heeft de LS-14 aangeschaft en is daarover tevreden, deze beschikt nl wel over die functionaliteit.

Groeten,
Sander