Procedure beoordeling van waarnemingen

Gestart door Rijswijk †, juli 24, 2016, 20:40:25 PM

Vorige topic - Volgende topic

HPM

Je blijft vage verhalen vertellen, Hester. Daar kan niemand wat mee.
Herman van der Meer

Henri van Dodeweerd

Het enige vage is dat er geen namen en gebieden worden genoemd. Maar het moet hier ook geen publieke schandpaal worden. Dat siert Hester. Ik snap je frustratie wel. Zelf heb ik het nog niet meegemaakt. Wel eens een kritische vraag, maar dat is alleen maar goed. Wanneer ben je een ervaren vogelaar? Hoe weet je of iemand die je niet kent dat is?

Dat er een vraag wordt gesteld bij een waarneming zonder bewijs over een soort die je daar niet verwacht, lijkt me wel logisch. Maar hoe de vraag gesteld wordt is wel belangrijk.

Ik zou als ik jou was de betreffende waarneming doorsturen naar Hisko.  Dan kan er mogelijk wat mee gebeuren.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

HPM

Het gaat mij niet om een schandpaal, maar Hester vertelt hier schandpaalverhalen die door de lezers onmogelijk zijn te 'controleren'. Ik vermoed dat het in werkelijkheid allemaal heel anders in elkaar zit.
Zulke verhalen hebben alleen zin als we er de waarneming(en) bij kunnen zien.
Herman van der Meer

petermeer

Beste hesterjacoba / Hetty,
Als je klachten hebt over een bepaalde procedure en/of een bepaalde admin, stuur dan even een e-mail naar info@waarneming.nl met daarin zoveel mogelijk informatie. Alleen dan kunnen we je klacht in behandeling nemen.

Je mag je e-mail ter attentie aan mij richten.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

petermeer

Dit topic is gesloten in afwachting op de hierboven genoemde e-mail.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).