Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 ... 48 49 [50]   Omlaag

Auteur Topic: Obsmapp 7 vragen, opmerkingen en bugs  (gelezen 53114 keer)

Manon

• Member
Re: Obsmapp 7 vragen, opmerkingen en bugs
« Reactie #1470 Gepost op: juni 15, 2019, 23:37:51 pm »

Waarom is de kwaliteit van de foto's / thumbnails die ik met de Obsapp maak zo slecht als ik die bekijk in het overzicht? Wanneer ik op de foto klik, opent een grotere versie waarvan de kwliteit wel goed is.

S9 alles geüpdate.
https://waarneming.nl/users/13884/photos/?
Foto 1 t/m 19 met mobiel. (Aangegeven uitsnede / selectiekader bij maken van de foto heb ik niet aangepast.)
Foto 20 en 21 met fotocamera en later geüpload.

Alex Kwak

• Forum beheerder
    • alexkwak.nl
Re: Obsmapp 7 vragen, opmerkingen en bugs
« Reactie #1471 Gepost op: juni 16, 2019, 09:21:29 am »

Waarom is de kwaliteit van de foto's / thumbnails die ik met de Obsapp maak zo slecht als ik die bekijk in het overzicht? Wanneer ik op de foto klik, opent een grotere versie waarvan de kwliteit wel goed is.

Aangezien de foto wel goed is, is dit geen vraag voor ObsMapp.
Alex Kwak, ontwikkelaar WnPda, WnSmart en ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!
www.alexkwak.nl

Guido Keijl

• Member
bug in obsmap?
« Reactie #1472 Gepost op: juni 21, 2019, 12:19:03 pm »

Ik voerde onlangs op twee verschillende dagen een vogelwaarneming in in obsmap op mijn telefoon, die ik voordat ik ze opsloeg op embargo heb gezet. Na uploaden van mijn waarnemingen verschenen ze gewoon op waarneming.nl (ik kreeg een telefoontje van een vriend van me die zei: “hé, ik zag dat jij onlangs een X en een Y hebt gezien”.) Ik heb de ene achteraf op de computer aangepast en de andere weggehaald.

Alex Kwak

• Forum beheerder
    • alexkwak.nl
Re: bug in obsmap?
« Reactie #1473 Gepost op: juni 21, 2019, 15:32:35 pm »

Ik voerde onlangs op twee verschillende dagen een vogelwaarneming in in obsmap op mijn telefoon, die ik voordat ik ze opsloeg op embargo heb gezet. Na uploaden van mijn waarnemingen verschenen ze gewoon op waarneming.nl (ik kreeg een telefoontje van een vriend van me die zei: “hé, ik zag dat jij onlangs een X en een Y hebt gezien”.) Ik heb de ene achteraf op de computer aangepast en de andere weggehaald.

Als je me de logfiles van die dag stuurt en in die mail aangeeft om welke waarnemingen het ging kan ik het voor je uitzoeken.
www.alexkwak.nl

hiskodevries

• Forum beheerder
« Reactie #1474 Gepost op: juni 21, 2019, 16:27:37 pm »

het is nog wel even van belang of dat raadplegen door jouw vriend via de oude site gebeurden en jij aangegeven hebt dat die vriend jouw embargo waarnemingen mag in zien (dat is het enige benefit van een relatie aanmaken op de oude site)
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Alex Kwak

• Forum beheerder
    • alexkwak.nl
« Reactie #1475 Gepost op: juni 21, 2019, 16:30:28 pm »

het is nog wel even van belang of dat raadplegen door jouw vriend via de oude site gebeurden en jij aangegeven hebt dat die vriend jouw embargo waarnemingen mag in zien (dat is het enige benefit van een relatie aanmaken op de oude site)

Da's een goeie Hisko!
@Guido, stuur me sowieso even per PB een linkje naar de twee waarnemingen.
www.alexkwak.nl
Pagina's: 1 ... 48 49 [50]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.038 seconden met 20 queries.