Obsmapp 7 vragen, opmerkingen en bugs

Gestart door Alex Kwak, juli 10, 2016, 11:51:11 AM

Vorige topic - Volgende topic

j.simons

Hisko

Ik was een reactie aan het plaatsen met als bottum line:
Besteed eerst aandacht/tijd aan het goed/ kompleet omzetten van waarneming.nl.
Gelukkig waarschuwt het forum me en heb ik eerst jouw reactie gelezen.

Het komt dus goed :duim:

groeten Joost


OlivierO

Citaat van: OlivierO op mei 22, 2018, 20:04:59 PM
Citaat van: OlivierO op mei 21, 2018, 13:28:20 PM
Citaat van: Alex Kwak op mei 21, 2018, 10:08:38 AM
Citaat van: OlivierO op mei 20, 2018, 21:17:15 PM
stopt het na een tijd, mogelijk ongeveer tegelijk als het scherm in lock gaat

Kan je dat controleren of dat echt het moment is?

Dat zoek ik even uit.

Het lastige bij dat mislukken of vroegtijdig stoppen is vooral dat het helemaal van voor weer begint en dat het controleren of een geluid al is gedownload echt ellendig lang duurt.

Ik kan er geen lijn in krijgen. Wat ik wel merk is dat als je naar andere apps gaat en het op de achtergrond zou moeten doorlopen het wel eens stopt.

Misschien is een bericht in de zin van "het downloaden is gelukt" wel handig, dan weet de gebruiker ook dat het gelukt is.

Citaat van: Alex Kwak op mei 23, 2018, 10:33:17 AM
Citaat van: OlivierO op mei 22, 2018, 20:04:59 PM
Misschien is een bericht in de zin van "het downloaden is gelukt" wel handig, dan weet de gebruiker ook dat het gelukt is.
Eens

Ik kom hier nog eens op terug. Ik wil de vogelgeluiden van Oman downloaden, maar ik geraak niet verder dan een aantal soorten, ongeveer 50. Ik kan niet uitmaken wanneer het stopt, maar het lijkt mij te stoppen met downloaden als je naar een andere app gaat en als de telefoon zichzelf vergrendelt. Als je handmatig vergrendelt, dan gaat hij gewoon rustig door met downloaden.

Er lijkt mij niet iets te zijn in de instellingen of machtigingen van de app die niet goed staan. Maar ik word er na 20 keer proberen wel wat moedeloos van. Soms gaat het redelijk goed, maar stopt het toch onverklaarbaar.

Ik heb een Samsung Galaxy A8, met alle updates van Samsung erop en 7.23.3 van ObsMapp.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Alex Kwak

#1322
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 11:32:53 AM
Ik kom hier nog eens op terug. Ik wil de vogelgeluiden van Oman downloaden, maar ik geraak niet verder dan een aantal soorten, ongeveer 50. Ik kan niet uitmaken wanneer het stopt, maar het lijkt mij te stoppen met downloaden als je naar een andere app gaat en als de telefoon zichzelf vergrendelt. Als je handmatig vergrendelt, dan gaat hij gewoon rustig door met downloaden.

Er lijkt mij niet iets te zijn in de instellingen of machtigingen van de app die niet goed staan. Maar ik word er na 20 keer proberen wel wat moedeloos van. Soms gaat het redelijk goed, maar stopt het toch onverklaarbaar.

Ik heb een Samsung Galaxy A8, met alle updates van Samsung erop en 7.23.3 van ObsMapp.

Kan je (wellicht nog een keer) een exact tijdstip aangeven waarop zo'n download faalt? Ik hoop dan in de logs iets te kunnen zien.
[edit] en ook graag de Android-versie doorgeven
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

OlivierO

#1323
Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 12:36:59 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 11:32:53 AM
Ik kom hier nog eens op terug. Ik wil de vogelgeluiden van Oman downloaden, maar ik geraak niet verder dan een aantal soorten, ongeveer 50. Ik kan niet uitmaken wanneer het stopt, maar het lijkt mij te stoppen met downloaden als je naar een andere app gaat en als de telefoon zichzelf vergrendelt. Als je handmatig vergrendelt, dan gaat hij gewoon rustig door met downloaden.

Er lijkt mij niet iets te zijn in de instellingen of machtigingen van de app die niet goed staan. Maar ik word er na 20 keer proberen wel wat moedeloos van. Soms gaat het redelijk goed, maar stopt het toch onverklaarbaar.

Ik heb een Samsung Galaxy A8, met alle updates van Samsung erop en 7.23.3 van ObsMapp.

Kan je (wellicht nog een keer) een exact tijdstip aangeven waarop zo'n download faalt? Ik hoop dan in de logs iets te kunnen zien.
[edit] en ook graag de Android-versie doorgeven

Android 8.0.0, Samsung experience versie 9.0.

Ik probeer "Vogels Oman (en)" te downloaden, zonder exoten, ondersoorten of zeer zeldzame soorten.

Ik heb het net geprobeerd en ik ben verder geraakt dan ooit. Op de één of andere manier, als je er bij blijft, blijft het wel lukken. Dus het gaat toch iets te maken hebben met vergrendelen of iets dergelijk.

Ik merk nog iets: als ik op het startscherm gewoon op het icoontje van Obsmapp klik, krijg ik mijn beginscherm (tegels). Als ik via de lijst van open programma's ga, dan blijft het wel lopen.

Het is nu net gestopt, om 12:51:35 seconden, omdat ik via het startscherm ging. "Uitgelokt" dus, om dit te kunnen schrijven.

EDIT: dat is natuurlijk de tijd op mijn gsm, mogelijk is dat iets afwijkend van de tijd op de server ofzo.

EDIT II: meteen erna nog eens opgestart en dan gaan eten. Bij het terugkomen, dus tussen de aangegeven tijd hierboven en nu (13:25u) is het stilgevallen na 42 soorten.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Alex Kwak

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 12:52:14 PM
Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 12:36:59 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 11:32:53 AM
Ik kom hier nog eens op terug. Ik wil de vogelgeluiden van Oman downloaden, maar ik geraak niet verder dan een aantal soorten, ongeveer 50. Ik kan niet uitmaken wanneer het stopt, maar het lijkt mij te stoppen met downloaden als je naar een andere app gaat en als de telefoon zichzelf vergrendelt. Als je handmatig vergrendelt, dan gaat hij gewoon rustig door met downloaden.

Er lijkt mij niet iets te zijn in de instellingen of machtigingen van de app die niet goed staan. Maar ik word er na 20 keer proberen wel wat moedeloos van. Soms gaat het redelijk goed, maar stopt het toch onverklaarbaar.

Ik heb een Samsung Galaxy A8, met alle updates van Samsung erop en 7.23.3 van ObsMapp.

Kan je (wellicht nog een keer) een exact tijdstip aangeven waarop zo'n download faalt? Ik hoop dan in de logs iets te kunnen zien.
[edit] en ook graag de Android-versie doorgeven

Android 8.0.0, Samsung experience versie 9.0.

Ik probeer "Vogels Oman (en)" te downloaden, zonder exoten, ondersoorten of zeer zeldzame soorten.

Ik heb het net geprobeerd en ik ben verder geraakt dan ooit. Op de één of andere manier, als je er bij blijft, blijft het wel lukken. Dus het gaat toch iets te maken hebben met vergrendelen of iets dergelijk.

Ik merk nog iets: als ik op het startscherm gewoon op het icoontje van Obsmapp klik, krijg ik mijn beginscherm (tegels). Als ik via de lijst van open programma's ga, dan blijft het wel lopen.

Het is nu net gestopt, om 12:51:35 seconden, omdat ik via het startscherm ging. "Uitgelokt" dus, om dit te kunnen schrijven.

EDIT: dat is natuurlijk de tijd op mijn gsm, mogelijk is dat iets afwijkend van de tijd op de server ofzo.

EDIT II: meteen erna nog eens opgestart en dan gaan eten. Bij het terugkomen, dus tussen de aangegeven tijd hierboven en nu (13:25u) is het stilgevallen na 42 soorten.

Ik heb de vermoedelijke oorzaak gevonden. Werd ook bemoeilijkt doordat Google klaarblijkelijk jouw toestel aanduidt als een Note8 en niet als een A8...
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

OlivierO

Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 15:04:20 PM
Ik heb de vermoedelijke oorzaak gevonden. Werd ook bemoeilijkt doordat Google klaarblijkelijk jouw toestel aanduidt als een Note8 en niet als een A8...

Ja, dat helpt niet natuurlijk, als je niet weet wat je moet zoeken.

Als ik nog info moet geven of iets moet proberen, dan hoor ik het wel!
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Alex Kwak

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 15:19:35 PM
Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 15:04:20 PM
Ik heb de vermoedelijke oorzaak gevonden. Werd ook bemoeilijkt doordat Google klaarblijkelijk jouw toestel aanduidt als een Note8 en niet als een A8...

Ja, dat helpt niet natuurlijk, als je niet weet wat je moet zoeken.

Als ik nog info moet geven of iets moet proberen, dan hoor ik het wel!

Ik heb zojuist ObsMapp 7.24b4 in Google Play Bèta gezet: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0
Ik vermoed dat hierin het probleem verholpen is. Zo niet, zou je dan de loggegevens willen mailen: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=219901.msg2253729#msg2253729
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

OlivierO

Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 15:52:24 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 15:19:35 PM
Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 15:04:20 PM
Ik heb de vermoedelijke oorzaak gevonden. Werd ook bemoeilijkt doordat Google klaarblijkelijk jouw toestel aanduidt als een Note8 en niet als een A8...

Ja, dat helpt niet natuurlijk, als je niet weet wat je moet zoeken.

Als ik nog info moet geven of iets moet proberen, dan hoor ik het wel!

Ik heb zojuist ObsMapp 7.24b4 in Google Play Bèta gezet: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0
Ik vermoed dat hierin het probleem verholpen is. Zo niet, zou je dan de loggegevens willen mailen: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=219901.msg2253729#msg2253729

Ik heb de bèta versie erop gezet. Helaas geen verschil als ik de app verlaat en weer benader via het startscherm. Ik laat hem nu even gewoon downloaden en zien wat er dan gebeurt.

Is het misschien interessant om dit onderwerp naar het bèta topic te verplaatsen? Of mag dat gewoon ook hier?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Het downloaden op zich gaat nu precies wel zonder onderbreking. Ik zit aan 200 soorten, dat lijkt mij nu al meer dan ooit.

Het gaat wel nog altijd tergend traag (wat ik nog niet gemeld had).
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Alex Kwak

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 17:13:28 PM
Het downloaden op zich gaat nu precies wel zonder onderbreking. Ik zit aan 200 soorten, dat lijkt mij nu al meer dan ooit.

Het gaat wel nog altijd tergend traag (wat ik nog niet gemeld had).

:duim:

En het zijn veel bestanden.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

OlivierO

Hey Alex,

Het stopt op 386 soorten. Dat moeten er volgens mij meer zijn, ergens in de 500, maar dat weet ik dus niet zeker. Eventueel zoals eerder geopperd een bevestiging dat het voltooid is? Als je die dan niet krijgt, weet je zeker dat het is vastgelopen/gestopt?

Het vreemde is dat er geen enkele als "nieuw" wordt weergegeven. Nochtans heb ik 386 niet eerder gezien! Misschien loop het op de achtergrond wel voort op de één of andere manier?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 17:32:55 PM
En het zijn veel bestanden.

Ja, dat wel, maar als het eigenlijk allemaal al aanwezige soorten zijn, zou het toch enkel om vergelijken moeten gaan? Nu duurt het vlot een half uur (niet getimed) om dan tot de conclusie te komen dat er geen enkele soort nieuw is en ook geen nieuwe geluiden zijn gedownload.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Ik heb (had) de indruk dat het beter gaat, maar het is toch nog niet opgelost. Het blijft stoppen op momenten dat ik dat niet verwacht.

Echt vreemd ... Misschien eens aan een aantal andere mensen vragen om het ook eens te proberen?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

marcel234

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 18:30:48 PM
Misschien eens aan een aantal andere mensen vragen om het ook eens te proberen?
Wat met welke versie?

Alex Kwak

Citaat van: marcel234 op januari 27, 2019, 19:31:09 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 18:30:48 PM
Misschien eens aan een aantal andere mensen vragen om het ook eens te proberen?
Wat met welke versie?

Het downloaden van de vogelgeluiden van Oman.
ObsMapp 7.24b4 of hoger.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Alex Kwak op januari 27, 2019, 19:37:29 PM
Citaat van: marcel234 op januari 27, 2019, 19:31:09 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 18:30:48 PM
Misschien eens aan een aantal andere mensen vragen om het ook eens te proberen?
Wat met welke versie?

Het downloaden van de vogelgeluiden van Oman.
ObsMapp 7.24b4 of hoger.

Ik ben ze aan het downloaden nu. Stay tuned.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Bart van Hoogstraten

#1336
Dit is het resultaat na een downloadtijd van exact 26 minuten. ObsMapp heeft mijn geluidencollectie met 309 nieuwe geluiden uitgebreid naar 683.
Samsung S8+ met laatste versie Android en ObsMapp en opslagcapaciteit van 64 Gb.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

OlivierO

Merci van mijn kant alvast!

Niet vastgelopen?
Is je GSM vergrendeld in die tijd? Of heb je er heel de tijd op zitten kijken?

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 20:24:30 PM
Merci van mijn kant alvast!

Niet vastgelopen?
Is je GSM vergrendeld in die tijd? Of heb je er heel de tijd op zitten kijken?

Niet vastgelopen, gsm is niet vergrendeld geraakt. Hij is alleen in de screensavingmodus geschoten maar dat was verder niet van invloed op de download.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

OlivierO

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 27, 2019, 20:26:59 PM
Citaat van: OlivierO op januari 27, 2019, 20:24:30 PM
Merci van mijn kant alvast!

Niet vastgelopen?
Is je GSM vergrendeld in die tijd? Of heb je er heel de tijd op zitten kijken?

Niet vastgelopen, gsm is niet vergrendeld geraakt. Hij is alleen in de screensavingmodus geschoten maar dat was verder niet van invloed op de download.

Wil je dat nog eens starten, dan naar een andere app gaan en via het startscherm van uw gsm op het icoon van Obsmapp klikken om terug in Obsmapp te gaan? Is de download dan gestopt?
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Osbmapp is helemaal gecrashed. Ik wilde eens met een ander land proberen, dus ik wil die soortenlijst downloaden, maar ik vergeet de andere soorten af te vinken, ik druk op "back", Obsmapp slaat vast en ik ben "alles" kwijt.

Ik denk dat ik alles eraf ga smijten gewoon helemaal opnieuw begin. Ik laat weten of dat iets oplost. Als het bij Bart zo vlot gaat, moet het wel aan mij liggen ...
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

OlivierO

Dat loopt hier ondertussen binnen zoals een trein, die vogelgeluiden. Een trage trein, maar één die niet stopt voorlopig.

Helaas dus wel een fresh install moeten doen, maar gelukkig loopt het nu mis en niet binnenkort in Oman.

Ter informatie: ik test het in de beta versie.
Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

ed_veling

Beste Alex,

Bij gebruik van de huidige versie van ObsMapp, 7.23.3, Android 6.0.1, crasht de applicatie als ik een groepswaarneming wil invoeren.
Bijvoorbeeld: Goudvink, man/vrouw-symbool, 1, man, +, 1, vrouw, OK,  dan volgt er  "ObsMapp is gestopt".
Mogelijk is je dit al bekend.
Groeten,

Ed Veling

Alex Kwak

Citaat van: ed_veling op januari 29, 2019, 23:27:00 PM
Beste Alex,

Bij gebruik van de huidige versie van ObsMapp, 7.23.3, Android 6.0.1, crasht de applicatie als ik een groepswaarneming wil invoeren.
Bijvoorbeeld: Goudvink, man/vrouw-symbool, 1, man, +, 1, vrouw, OK,  dan volgt er  "ObsMapp is gestopt".
Mogelijk is je dit al bekend.
Groeten,

Ed Veling

Ik kan dit niet reproduceren. Treed het ook nog op in de laatste bèta?
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

ed_veling

Citaat van: Alex Kwak op februari 08, 2019, 17:24:18 PM
Citaat van: ed_veling op januari 29, 2019, 23:27:00 PM
Beste Alex,

Bij gebruik van de huidige versie van ObsMapp, 7.23.3, Android 6.0.1, crasht de applicatie als ik een groepswaarneming wil invoeren.
Bijvoorbeeld: Goudvink, man/vrouw-symbool, 1, man, +, 1, vrouw, OK,  dan volgt er  "ObsMapp is gestopt".
Mogelijk is je dit al bekend.
Groeten,

Ed Veling

Ik kan dit niet reproduceren. Treed het ook nog op in de laatste bèta?
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0

Beste Alex,

Gebruikmakend van ObsMapp 7.24b9 (8162) op mijn Samsung S5, Android 6.0.1, constateer ik nog steeds hetzelfde probleem:
"ObsMapp is gestopt" als ik gebruik maak van het symbooltje man/vrouw om een groepssamenstelling op te geven.
Ik heb gebruik gemaakt van de "RAPPORT"-optie en de Feedback ingevuld en met de Systeemlogboeken verstuurd.

Met vriendelijke groeten,

Ed Veling

Alex Kwak

Citaat van: ed_veling op februari 09, 2019, 00:06:15 AM
Citaat van: Alex Kwak op februari 08, 2019, 17:24:18 PM
Citaat van: ed_veling op januari 29, 2019, 23:27:00 PM
Beste Alex,

Bij gebruik van de huidige versie van ObsMapp, 7.23.3, Android 6.0.1, crasht de applicatie als ik een groepswaarneming wil invoeren.
Bijvoorbeeld: Goudvink, man/vrouw-symbool, 1, man, +, 1, vrouw, OK,  dan volgt er  "ObsMapp is gestopt".
Mogelijk is je dit al bekend.
Groeten,

Ed Veling

Ik kan dit niet reproduceren. Treed het ook nog op in de laatste bèta?
https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=383332.0

Beste Alex,

Gebruikmakend van ObsMapp 7.24b9 (8162) op mijn Samsung S5, Android 6.0.1, constateer ik nog steeds hetzelfde probleem:
"ObsMapp is gestopt" als ik gebruik maak van het symbooltje man/vrouw om een groepssamenstelling op te geven.
Ik heb gebruik gemaakt van de "RAPPORT"-optie en de Feedback ingevuld en met de Systeemlogboeken verstuurd.

Met vriendelijke groeten,

Ed Veling

Hallo Ed, rapport ontvangen, dank!
Lekker vage foutmelding van Google, dat wordt zoeken...  :rolleye:

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: Alex Kwak op februari 09, 2019, 01:13:54 AM
Citaat van: ed_veling op februari 09, 2019, 00:06:15 AM
Beste Alex,

Gebruikmakend van ObsMapp 7.24b9 (8162) op mijn Samsung S5, Android 6.0.1, constateer ik nog steeds hetzelfde probleem:
"ObsMapp is gestopt" als ik gebruik maak van het symbooltje man/vrouw om een groepssamenstelling op te geven.
Ik heb gebruik gemaakt van de "RAPPORT"-optie en de Feedback ingevuld en met de Systeemlogboeken verstuurd.

Met vriendelijke groeten,

Ed Veling

Hallo Ed, rapport ontvangen, dank!
Lekker vage foutmelding van Google, dat wordt zoeken...  :rolleye:

Alex.

Aha, ik zie het probleem, lekker een nachtje over slapen hoe ik dat oplos  :blink:

Alex.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Alex Kwak

Citaat van: Alex Kwak op februari 09, 2019, 01:22:44 AM
Citaat van: Alex Kwak op februari 09, 2019, 01:13:54 AM
Citaat van: ed_veling op februari 09, 2019, 00:06:15 AM
Beste Alex,

Gebruikmakend van ObsMapp 7.24b9 (8162) op mijn Samsung S5, Android 6.0.1, constateer ik nog steeds hetzelfde probleem:
"ObsMapp is gestopt" als ik gebruik maak van het symbooltje man/vrouw om een groepssamenstelling op te geven.
Ik heb gebruik gemaakt van de "RAPPORT"-optie en de Feedback ingevuld en met de Systeemlogboeken verstuurd.

Met vriendelijke groeten,

Ed Veling

Hallo Ed, rapport ontvangen, dank!
Lekker vage foutmelding van Google, dat wordt zoeken...  :rolleye:

Alex.

Aha, ik zie het probleem, lekker een nachtje over slapen hoe ik dat oplos  :blink:

Alex.

Ik kan het probleem dus niet reproduceren, maar ik vermoed dat het is opgelost in bèta 10, die over een uurtje beschikbaar zal zijn.
Zo niet, zou je me dan de logfiles willen mailen: https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=219901.msg2253729#msg2253729
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

marcel234

#1348
Met b7 en b9 kan ik geen Vespula germanica opslaan. Obsmapp springt ook steeds van de soortgroep  ''alle soorten'' naar de soortgroep vogels.

Alex Kwak

Citaat van: marcel234 op februari 09, 2019, 10:30:09 AM
Met b7 en b9 kan ik geen Vespula germanica opslaan. Obsmapp springt ook steeds van de soortgroep  ''alle soorten'' naar de soortgroep vogels.

Zou je iets duidelijker willen zijn? Wat doe je, wat verwachte je en wat gebeurde er wat je niet verwachte?
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!