?........... Boleet

Gestart door Ringneck, november 09, 2005, 21:14:43 PM

Vorige topic - Volgende topic

Ringneck

?........... Boleet gevonden in de Amsterdamse Waterleidingduinen bij de Oranjekom, maar welke?
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

feel4nature

#1
heb je ook een foto van de buisjes? en een doorsnede gemaakt? en gekeken naar verkleuring?
natuurlijk met groet, Ali.

Corryabbink

Ziet er wel fluwelig uit.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

han.endt

Ze lijken erg op Eekhoorntjesbrood.

Corryabbink

Hoi Han,

Weer boven water :D we hebben het gisteren gemerkt dat je jarig was :P

zo gaat ie weer goed.

Corry. <_<  ;)  :lol:  
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Elachista

CiteerZe lijken erg op Eekhoorntjesbrood.
Me 2
Groet,
Tymo

Corryabbink

Hebben jullie me al een naam horen noemen :rolleyes:
'k Zou niet durven met al die geleerden. Binnenkort zet ik er ook een reeks vraagpaddo's op. Ik ben nu nog te druk in het veld. : :unsure:  :blink:

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

Ringneck

Dit is een oude foto van 2003, toen maakte ik "helaas" geen foto's van de onderkant en ook geen doorsnede foto's. Ik wist dat paddestoelen moeilijk te determineren waren maar dacht ze toch terug te kunnen vinden in mijn boeken aan de hand van mijn eigen gemaakte foto's, jammer want niets is minder waar.
Wel heb ik een hoop van jullie geleerd de afgelopen weken, hiervoor mijn dank aan jullie allemaal.   ;)  
Met vriendelijke groeten,

Rob


My Webpage

Corryabbink

In ieder geval maakte je toen al foto's. Was je al een eind op de goede weg. :rolleyes: Je zag ze dus al staan :) de rest komt wel. Ik leer ook elke dag iets nieuws van de mooie foto's en vragen en zo kan ik me van diverse soorten een beeld vormen.

:duim:  :duim: Het komt wel goed met je.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

fungi_nl

Niet vergeten, eekhoorntjesbrood kun je makkelijk herkennen aan de witte nettekening op de steel net onder de hoed. Voor de volgende keer.  :D