Hoe 'Opmerkingen' leeg te maken?

Gestart door koen.van.dijken, mei 11, 2016, 15:12:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

koen.van.dijken

Ik gebruik iObs op een iPhone 5s en heb moeite om het Opmerkingen veld leeg te krijgen. Als ik in het veld klik verschijnt meteen het keyboardje en zie ik het invulveld niet meer. Bij het klikken in het Opmerkingen-veld verschijnt er rechtsboven in het veld een kruisje wat suggereert dat als ik daar op klik het veld leeg wordt, maar ik krijg de kans niet om er op te klikken omdat meteen het toetsenbord er overheen komt. Ik krijg het Opmerkingen veld alleen leeg als ik de phone horizontaal gebruik en dan nog na wat moeizaam heen en weer geschuif.


Wat is de handigste manier?


Groeten, Koen

Groeten, Koen

Sjaak Schilperoort

Koen, als je klikt op het opmerkingen-veld en het toetsenbord verschijnt, dan zou het invoerscherm omhoog moeten schuiven zodat het commentaar-veld zichtbaar blijft boven het toetsenbord. Dit lijkt bij jou niet goed te gaan. Welke versie van iOS gebruik je? Kun je een screenshot mailen naar iobs@waarneming.nl?

koen.van.dijken

Ik heb gemerkt dat dit probleem alleen optreedt bij Swiftkey. Bij het standaard IOS toetsenbord treedt het niet op. Bijgevoegde foto's: eerste foto met Swiftkey, tweede foto met IOS toetsenbord.


IOS versie 9.2.1
Swiftkey versie 1.4.8


Mvg., Koen

Groeten, Koen

Sjaak Schilperoort

Okay, bedankt, duidelijk. Ik zal eens kijken wat er met Swiftkey aan de hand is.

Sjaak Schilperoort

Dit issue is opgelost in de volgende versie van iObs.