Elseviers Reptielen en amfibieengids

Gestart door fredvaalst, februari 02, 2016, 11:07:30 AM

Vorige topic - Volgende topic

fredvaalst

Hallo,

Op Marktplaats staat deze prachtige gids te koop aangeboden. Een zeer moeilijk verkrijgbare gids. Zoek op advertentienr. m1015794760

Groet Fred

Rob Koelman

Citaat van: fredvaalst op februari 02, 2016, 11:07:30 AMOp Marktplaats staat deze prachtige gids te koop aangeboden. Een zeer moeilijk verkrijgbare gids. Zoek op advertentienr. m1015794760

Deze dus: http://www.marktplaats.nl/a/boeken/natuur/m1015794760-elseviers-reptielen-en-amfibieengids-1e-druk-1978.html

Forse vraagprijs voor een gids van 38 jaar geleden...
Met vriendelijke groet, Rob

fredvaalst


HPM

Ik vind de prijs wel meevallen. Is goedkoper dan wat er op Bol staat. En als hij nog nieuw in omloop zou zijn zou hij waarschijnlijk heel wat duurder zijn.
Ik heb hem nog, evenals een heleboel andere gidsen uit die serie.
Herman van der Meer

Remon

Uiteindelijk bepaalt de koper wat hij of zij er voor over heeft, maar even zoeken levert direct enkele 2e hands versies tussen 10 en 15 euro op.

KoenVerhoogt

Ik heb 3 weken geleden exact dit boek 2e hands in uitstekende staat voor 12 euro gekocht (inclusief verzendkosten)
Met vriendelijke groet, Koen Verhoogt
Favoriete soortgroepen: Korstmossen en Kevers
6237 soorten tot nu toe

https://waarneming.nl/user/photos/102250[/url

HPM

Citaat van: Remon op februari 02, 2016, 14:45:46 PM

Uiteindelijk bepaalt de koper wat hij of zij er voor over heeft, maar even zoeken levert direct enkele 2e hands versies tussen 10 en 15 euro op.

Ik verwacht ook niet dat ik er meer voor zal krijgen als ik ermee naar de boekenmarkt ga.
Maar daarom zullen mensen ze wel op Marktplaats zetten.
Herman van der Meer

fredvaalst

je hebt 2e hands gidsen die verkleurt en beschreven zijn en 2e hands niet van nieuw te onderscheiden. Ofwel, rommel of een toppertje.

fkdeboer

afgelopen week 4 exemplaren zien liggen voor gemiddeld 2,50euro  ;D  bij de plaatselijke kringloop-winkel
beetje het  standaardwerk  bij dat soort zaken.
grtjes,
Folkert
--
"This is like deja vu all over again."
Yogi Berra

robin

ik heb deze dubbel. de dubbele mag voor de prijs van 22,50 weg!

groeten robin kraaij

Alex Kwak

Citaat van: fkdeboer op februari 08, 2016, 11:37:49 AM
afgelopen week 4 exemplaren zien liggen voor gemiddeld 2,50euro

Als je een keer eentje voor me mee wilt nemen  :angel:
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!