Beta-testers gezocht

Gestart door Sjaak Schilperoort, februari 01, 2016, 16:24:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

Sjaak Schilperoort

Voordat een nieuwe versie van iObs naar de app store gaat doen we gebruikerstest om te zien of nieuwe functionaliteit goed werkt, bestaande functionaliteit ook nog steeds werkt en de applicatie stabiel is gebleven. In verband met verloop in de huidige testgroep zoeken we aanvulling. Als je iObs regelmatig gebruikt, je vindt het leuk om voorop te lopen op anderen en je wilt je ervaringen delen met het ontwikkelteam, laat dit dan weten in een bericht naar iobs@waarneming.nl, graag met vermelding van het type iPhone dat je gebruikt.

Alvast bedankt!


Sjaak Schilperoort

Dat is een obsmapp probleem, doet zich in iObs niet voor.

Andre321

CiteerDownload de soortenlijsten van Armenie:

Download soortenlijst planten van Armenie:
OBSMAP>Instellingen>Download>Landenlijsten>Selecteer soortgroep: Planten Land: Armenie GAAT GOED

OBSMAP>Instellingen>Download>Landenlijsten>Selecteer soortgroep: Dagvlinders Land: Armenie KAN IK NIET VINDEN (Iphone6, Iobs2.4.7)

OBSMAP>Instellingen>Download>Landenlijsten>Selecteer soortgroep: LibellenLand: Armenie  KAN IK NIET VINDEN (Iphone6, Iobs2.4.7)

Als ik nu wil wisselen tussen de soortenlijst ''Dagvlinders van Armenie'' en de soortenlijst ''Planten van Armenie'' moet ik in beide gevallen Armenie (en) kiezen.
Hoe stel ik in dat ik daar ''Armenia plants'' en  ''Armenia butterflies'' zie in Obsmapp 5.1?

Ik kan wel Dagvlinders Georgie vinden en downloaden. (Iphone6, Iobs2.4.7)
Ik kan wel Planten Armenie vinden en downloaden (Iphone6, Iobs2.4.7)

Sjaak Schilperoort

André, je citeert hier een melding voor ObsMapp, niet voor iObs. In deze groep graag alleen iObs-issues en wensen melden. En commentaar op beta-versies van iObs graag per e-mail naar mij en niet op het forum.