Hoofdmenu

onbekend

Gestart door kvb, november 01, 2005, 19:54:30 PM

Vorige topic - Volgende topic

kvb

heren/dames

De kennis op dit forum is ongekend en lost puzzels voor me op die al een jaar onoplosbaar waren. Wat mij vooral verbaasd is dat in tegenstelling met planten,waar ik veel meer ervaring mee heb, een foto in een boek vaak helemaal niets zegt.
Hier een die ik echt niet snap. Foto is gemaakt op een moment dat ik nog geen doorsnedes en onderkanten fotografeerde. Bijzonderheid was: geen plaatjes/geen buisjes maar volkomen glad.

Wie o wie

kvb



http://home.quicknet.nl/qn/prive/ch.vanbox...atjes/h_x2.html



fungi_nl

Zeer interessant, maar geen antwoord voorhanden. Ik heb de foto doorgestuurd. Ik hoop zo meer te weten te komen.

kvb

Hoi

Gezien het feit dat zelfs funghi geen idee had heb ik mijnfotodatabase doorgespit naar de originele foto's. Tot mijn verbazing vond ik wel een onderkant van de hoed en die wil ik hier plaatsen maar het lukt me niet kan iemand me uitleggen hoe dit gaat. Ik ging er vanuit dat het bij "bijlage moest met een maximum van 100 kB.


groeten

Corryabbink

Lukte mij eerst ook niet.

800 x 600 dpi max. 100 kb en bladeren JPG afbeelding opzoeken en op de knop ok drukken. Je kunt geen voorbeeld zien. Dat werkte bij mij niet met OK wordt ze wel geplaatst.

Corry.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"

kvb

Corry bedankt


Elachista

Echt typisch een Polyporus, maar brumalis is het volgens mij niet..
Groet,
Tymo