Hoofdpagina nieuw site loopt vast (mobiel)

Gestart door heermoes, augustus 28, 2021, 23:07:11 PM

Vorige topic - Volgende topic

heermoes

Goedenavond,
Ik heb al een tijdje een nieuwe mobiel maar daarop laadt de hoofdpagina van de "nieuwe" site niet. Ik krijg wel de basis te zien, maar de variabele data, zoals zeldzaamheden, blijven weg. Het menu kan soms wel uitklappen maar een op een menuonderdeel klikken werkt nooit. Scrollen werkt ook niet. Ik heb verder geen problemen ondervonden op andere pagina's van de nieuwe site.
Ligt het aan mijn apparaat of kunnen jullie ook verbeteringen doorvoeren?

Ik gebruik het volgende:
Android 10 | Cat S42
Google Chrome versie 92.0.4515.159
mvg, Luc Elshout (validator Symphyta)
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk!
JBU Natuurgidsen

Martijn van Sluijs

Als het goed is functioneert alles weer zodra de recente zeldzaamheden eindelijk zijn geladen. Dat kan (afhankelijk van de site en geselecteerde soortgroep) best een poosje duren (denk 15-30 seconden maximaal). Daarna zou alles normaal moeten functioneren. Klopt dat?

Tegenwoordig open ik gelijk een sub-pagina van de website (bijvoorbeeld een directe link naar het invoerscherm), want binnenkomen op de website via de frontpage is om deze reden inderdaad hoogst irritant. Wat ook werkt is de soortgroep 'verstoringen' selecteren. Die keuze onthoudt de site, en de volgende keer hoeven daardoor veel minder recente zeldzaamheden ingeladen te worden :).

Zie ook hier (https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,482570.msg2466722.html).
Vriendelijke groeten,
Martijn

heermoes

Hallo Martijn, dat werkt inderdaad wel. Bedankt voor de suggestie.
mvg, Luc Elshout (validator Symphyta)
Jong? Natuur? De NJN natuurlijk!
JBU Natuurgidsen