Canon 7D met Canon 400mm F5.6 en 4 andere lenzen

Gestart door Theovanv, september 12, 2015, 13:41:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Theovanv

Ik verkoop mijn fotografiekit omdat ik over ga stappen naar full frame.

Ik zeg gewoon eerlijk wat er goed en slecht is aan alle producten, ik wil graag dat de nieuwe eigenaar net zoveel plezier heeft aan deze kit als ik ervan heb gehad, voor een prijs die voor ons beiden eerlijk is.

Alles is uitgebreid te bekijken en te testen en op aanvraag kan ik meer foto's maken.

Canon 7D body. Slechts 43.000 clicks. In nieuwstaat op 1 ding na. Er is een stukje van t logo op de case afgebroken onder de interne flitser. Is ter controle bij Canon geweest. Technisch perfect in orde. Verder geen gebruikerssporen. Inclusief oplader en accu. Zie hieronder voor twee voorbeeldfoto's genomen met de camera.

Canon 24-105mm F4. In nieuwstaat.

Sigma 10-20mm F4-5.6 Als nieuw, maar met stofje in de lens, geen invloed op de foto. Technisch prima. zie hieronder voor voorbeeldfoto genomen met deze lens.

Canon 50mm F1.8 nieuwstaat

Canon 85mm F1.8 nieuwstaat

Canon 400mm F5.6 beschadigingen aan lak, miniem krasje op frontlens, geen invloed op de foto. Technisch prima. Cameraland verkoopt een zelfde lens met zelfde beschadiging voor maar liefst 850 euro, ook met de melding dat het geen gevolgen heeft voor de foto: http://www.cameraland.nl/objectieven/ef-400-5-6-l-usm/#/pid=42599&prefid=16370 Zie voorbeeldfoto hieronder, genomen met mijn lens.

Alles komt met beschermdoppen en voor zover beschikbaar zonnekap, doos en hoes zoals op de foto's te zien.

Foto's:



















Recente voorbeeldfoto Canon 400mm F5.6


Recente voorbeeldfoto Sigma 10-20mm F4-5.6
Theo van Veenendaal

Platbuik

Waarom die lenzen wegdoen, stap je over op Nikon?
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

Theovanv

#2
Nee dat niet, maar op FF zijn de focal lengths natuurlijk totaal anders zonder de cropfactor van 1.6 dus ik ga andere lenzen gebruiken en ik start met een bescheiden aantal lenzen omdat het natuurlijk veel duurder is en dat kan ik dan langzaam weer uitbouwen. Maar eerst de basis, de body en een paar lenzen.
Theo van Veenendaal

OlivierO

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.

Henri25

Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Theovanv

#5
Citaat van: OlivierO op september 13, 2015, 13:52:23 PM
Je verkoopt alles samen?
Het liefst alles samen, maar los mag zeker ook. Waar heb je belangstelling voor?

Citaat van: Henri25 op september 13, 2015, 14:34:09 PM
En had je ook prijzen in gedachten?

Richtprijzen:
Canon 7D: 400
Sigma 10-20mm: 200
Canon 24-105mm: 500
Canon 50mm: 75
Canon 85mm: 225
Canon 400mm: 750
Totaal: 2000 ipv 2150
Theo van Veenendaal

Theovanv

Theo van Veenendaal

Alex Kwak

Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

OlivierO

Olivier Olyslaegers

Wil je een vraag stellen? Kijk dan eerst even hier.