Hoofdmenu

WIT PLANTJE

Gestart door TESS13, augustus 18, 2007, 20:05:47 PM

Vorige topic - Volgende topic

TESS13

foto 1
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

TESS13

foto 2
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

TESS13

foto 3
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

kroonp

Volgens mij is het Boekweit.
Groet

Peter Kroon

TESS13

Hoi Peter,

Dat is het !!  Had het nooit eerder gezien. Bedankt  :duim:  
Vriendelijke Groet  Antonia

Ik geef een glimlach aan alles en iedereen
geef hem door......

alegro

Hallo Anthonia,

Aan de determinatie van Peter heb ik niets toe te voegen, maar ik wil wel even van de gelegenheid gebruik maken om je te complimenteren met je mooie eerste foto. Helder en scherp en met een prima contrast.  De tweede foto geeft een heel goed beeld van de bladvorm, maar eigenlijk ben je er met je eerste foto al in geslaagd om dat kenmerk te laten zien.

Dat is de grote kunst: in één beeld zoveel laten zien dat de plant direct herkenbaar is. Dat is je uitstekend gelukt!

Ik heb 1 klein puntje van kritiek. Het in louter hoofdletters schrijven van het onderwerp staat een beetje schreeuwerig, alsof je jouw eigen bericht belangrijker vind dan die van anderen. Ik ben ervan overtuigd dat je het niet bewust zo hebt bedoeld, maar ik denk dat het wat beter staat als je in't vervolg je onderwerp "gewoon" schrijft.
Grüezi mitenand,
Arjan

Dylan

#6
CiteerHet in louter hoofdletters schrijven van het onderwerp staat een beetje schreeuwerig ( ... ) ik denk dat het wat beter staat als je in't vervolg je onderwerp "gewoon" schrijft.
De discussie dreigde wat te ontsporen naar aanleiding van dit welgemeend advies (waarmee eenieder kan doen wat hij wil -- persoonlijk ben ik het wel eens met de poster, teveel hoofdletters leidt af).
Ik ben zo vrij geweest om de niet-floristische zaken te verwijderen.
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Johannes Ruben

Citeer
CiteerHet in louter hoofdletters schrijven van het onderwerp staat een beetje schreeuwerig ( ... ) ik denk dat het wat beter staat als je in't vervolg je onderwerp "gewoon" schrijft.
De discussie dreigde wat te ontsporen naar aanleiding van dit welgemeend advies (waarmee eenieder kan doen wat hij wil -- persoonlijk ben ik het wel eens met de poster, teveel hoofdletters leidt af).
Ik ben zo vrij geweest om de niet-floristische zaken te verwijderen.
Advies: Iemand een welgemeend advies willen geven - dus vanuit een zuivere intentie - maar die wél wrevel kan opwekken, kan toch een medeforumlid per e-mail benaderen?
Salut,

Johannes Ruben

Alles wat groeit en bloeit is wat mij boeit.

Corryabbink

#8
Laten we het daarbij laten. Mocht men nog bezwaren en/of opmerkingen hebben dan kan er met mij of andere admins overlegd worden hoe we verder gaan.
met groet, Corry

"het is nooit zo donker of het wordt weer licht"