Hoofdmenu

Soortgroepen in Webobs-App TelMee

Gestart door Boloria, juli 27, 2015, 12:47:03 PM

Vorige topic - Volgende topic

Boloria

Hallo,
Het valt me op dat er in de App veel soortgroepen (nog?) niet doorgegeven kunnen worden. Onder andere kevers en bijen mis ik. Zijn er plannen om deze groepen ook toe te voegen?
Groet, Mark



Serviceteam NDFF

Dag Mark,
Ook dit is doorgegeven aan de ontwikkelaars. Er staat op dit moment nog geen datum voor een update van de app. Hopelijk is dat binnenkort bekend.

Vriendelijke groet,
Nicoliene Peet
Helpdesk Het Natuurloket
Met vriendelijke groet,

Serviceteam NDFF

Serviceteam NDFF

Sorry Mark,
Bij een tweede check zie ik dat de soortgroepen kevers en bijen wel gewoon beschikbaar zijn. Je moet ze dan eerst wel downloaden. Kan je checken of dat bij jou klopt? Zo niet, met welke versie van webobs werk je dan precies?
Met vriendelijke groet,

Serviceteam NDFF

Boloria

 Volgens Google Play Store heb ik laatste versie (14.03). Na opnieuw installeren staan kevers en bijen nog steeds niet tussen de te downloaden soortenlijsten.


Boloria

Ik zie dat in de mobiele webapplicaties (http://m.webobs.org) al deze soortgroepen wel zitten.  Een collega die de App Webobs net installeerde vindt de soortgroepen kevers en bijen ook niet in de soortenlijsten. Ze zijn blijkbaar dus nog niet beschikbaar gemaakt voor de app en wel voor de website?
Groet, Mark

Serviceteam NDFF

Sorry voor de late reactie. Het blijkt inderdaad te kloppen dat de soortgroepen wel op m.webobs.org te vinden zijn, maar niet in de app. Ik zet dit op de lijst met gewenste aanpassingen.
Met vriendelijke groet,

Serviceteam NDFF