Hoofdmenu

Mybi 216

Gestart door migratorius, juli 16, 2015, 20:16:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

migratorius

Oplossing uiterlijk woensdag 22 juli, tenzij hij heel erg vaak goed geraden wordt...

Ik zou er niets van kunnen maken als ik niet wist wat het was.

In NW-Europa.

JanHein

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

mgieskens

Citaat van: Vincent Hart op juli 16, 2015, 21:23:09 PM
Roodborst?
Ik zou het zo zonder zichtbare rode borst niet direct herkend hebben, maar met deze suggestie sluit ik me hierbij aan.
Michèl Gieskens
Haagse Vogelbescherming - www.haagsevogels.nl

Een mens gelooft niet wat hij ziet, maar ziet wat hij gelooft

migratorius

Dat zou je niet moeten doen!

JanHein

Nils

Het lijkt wel een Kleine Vliegenvanger.
Nils van Duivendijk

Jacob Molenaar

Citaat van: Nils op juli 20, 2015, 13:19:14 PM
Het lijkt wel een Kleine Vliegenvanger.
Ik ga mee met Nils
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

migratorius

Neen... zou ik wel willen!

Ik tel er nog maar een paar dagen bij op.

JanHein

laatvlieger

Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/

Certhia

Wacht nog even tot morgen met t antwoord. Duik ik er vanavond even in.
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

Jacob Molenaar

Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

NilsvanDuivendijk

Ik wacht Marc niet af, maar ga mee met Jacob hoor!

marijn

Ik ga ook lafjes mee met TF.
Marijn Prins

Certhia

Haha :)
Ik zie de tuinfluiter niet en ben vergeten er naar te kijken maar laat ik eens gek doen.

Swainson's thrush
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

JohanvantBosch

Lastig ding.... ik zat eerst ook op het Roodborst spoor. Ik zeg Zanglijster (maar weet het eigenlijk niet)

Certhia

Citaat van: JohanvantBosch op juli 22, 2015, 10:40:42 AM
Lastig ding.... ik zat eerst ook op het Roodborst spoor. Ik zeg Zanglijster (maar weet het eigenlijk niet)
Moest ik ook aan denken maar kwam te compact op me over en moest daardoor aan een Catharus denken.
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

NilsvanDuivendijk

Prima lijstertertials inderdaad, en hebben de handdekveren nou donkere toppen?. Eens kijken met wie ik nu weer mee ga. Johan heeft de winner denk ik, voor een Catharus lijkt me de handpenprojectie te kort. Bovendien gaf JanHein aan dat hij blij zou zijn met een Kleine Vlieg, dus het zal misschien in z'n achtertuin zijn.

Certhia

#16
Citaat van: NilsvanDuivendijk op juli 22, 2015, 11:57:56 AM
Bovendien gaf JanHein aan dat hij blij zou zijn met een Kleine Vlieg, dus het zal misschien in z'n achtertuin zijn.
Circumstantial!!  ;)
Edit: maar dat van die hpp klopt wel idd en die lichte toppen van die handdekveren kloppen toch ook niet voor een Catharus.
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

frankneijts

Citaat van: NilsvanDuivendijk op juli 22, 2015, 11:57:56 AM
Prima lijstertertials inderdaad, en hebben de handdekveren nou donkere toppen?. Eens kijken met wie ik nu weer mee ga. Johan heeft de winner denk ik, voor een Catharus lijkt me de handpenprojectie te kort. Bovendien gaf JanHein aan dat hij blij zou zijn met een Kleine Vlieg, dus het zal misschien in z'n achtertuin zijn.

Inderdaad hebben de hp-dekveren donkere toppen en dat is in elk geval kenmerkend voor Zanglijster.
Groeten,

Frank

"When logic and proportion have fallen sloppy dead...
Remember what the dormouse said: feed your head!"
Grace Slick in 'White Rabbit'

migratorius

Ik kom vanavond of morgenavond met de correcte oplossing (die inmiddels genoemd is).

JanHein

Jacob Molenaar

Citaat van: migratorius op juli 23, 2015, 11:42:21 AM
Ik kom vanavond of morgenavond met de correcte oplossing (die inmiddels genoemd is).

JanHein
Bij mij is het inmiddels wel avond  ;)
Groeten van Jacob Molenaar.
Levenslijst vogels 442 soorten, totaal 5000 soorten.

To be at the right moment, at the right place, with the right gear, or not to be, that is the question. B)

migratorius

Citaat van: Jacob Molenaar op juli 23, 2015, 22:23:46 PM
Citaat van: migratorius op juli 23, 2015, 11:42:21 AM
Ik kom vanavond of morgenavond met de correcte oplossing (die inmiddels genoemd is).

JanHein
Bij mij is het inmiddels wel avond  ;)
Vandaar het "of morgenavond"!

JanHein

migratorius

Daar is hij dan (een Tuinfluiter dus).
Ik was nogal verrast door de vleugeltekening, die opvallender was dan ik had gedacht. Zo van achteren vond ik het ook net een vliegenvanger. Een echt goede foto heb ik nog steeds niet...

Jan Hein

NilsvanDuivendijk

Een geweldige mybi JanHein! Jacob  :duim:

JohanvantBosch

Ik vond t ook een super mybi. En ik vond de uitkomst toch best verrassend. Goed gedaan, Jacob! O0

Certhia

Vind het zelf bijna ongelofelijk :) Klasse MyBi
Groet Marc van der Aa

"Feelings: Blobs of information evolved to manage extinct environments, now used to sell Presidents."

laatvlieger

Groet,

Wouter Teunissen


Mijn Weblog: http://birdboredom.blogspot.com/