Hoofdmenu

Vogelfestival

Gestart door Dylan, augustus 26, 2004, 16:19:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Dylan

Op 28 en 29 augustus is het Vogelfestival in de Oostvaardersplassen.

Om Waarneming.nl onder de aandacht te brengen, hebben we flyers gemaakt. Deze flyers kunnen worden uitgedeeld aan bezoekers, direct of door ze op een goed zichtbare plaats te leggen.

Om de flyers af te drukken en te verspreiden, doen we een beroep op onze gebruikers. Immers, Waarneming.nl is nog steeds een gratis site, de makers steken zonder vergoeding hun tijd en energie in het onderhouden en uitbreiden, en we hebben dus geen budget om de flyers te laten drukken of kopiƫren.

Op zondag is de verspreiding al voor een gedeelte geregeld (meer en beter kan altijd), dus we zijn vooral op zoek naar mensen die op zaterdag naar het Vogelfestival gaan, en willen helpen.

Wat moet je doen?

Download de flyers via de onderstaande links:
- Waarneming.nl Flyer (1 pagina)
- Waarneming.nl Flyer (2 pagina's)

Als je dubbelzijdig kunt afdrukken / kopiƫren, dan kun je het beste de 2 pagina-versie downloaden. Anders de versie met 1 pagina.

Print en/of kopieer zoveel als je wilt, alle exemplaren helpen. Neem de flyers mee naar het Vogelfestival, en deel ze uit of leg ze op goed zichtbare plaatsen.

Let op, we willen niet vervuilen, dus alleen flyers op plaatsen waar activiteiten zijn, en niet zomaar "in het wild".

Bij voorbaat dank voor de medewerking, en laat hieronder even een berichtje achter als je gaat helpen!
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl

Pim

Als ik ook de zaterdag heenga neem ik natuurlijk een stapel flyers mee, even het weer afwachten......

groet,

Pim ;)  
met vriendelijke groet,

Pim Julsing

natuurverslaving.nl

jasper

Wat ik gehoord heb wordt het goed dit weekeinde  :lol:  

-Arthy-

Ik zal em ff onder die poot van die zeearend binden :P
Rick Gevers

hiskodevries

#4
CiteerHet weekeinde verloopt overdag vrijwel droog met perioden met zon. Maandag kans op regen, dinsdag nog enkele buien. Daarna rustig hogedrukweer

Bron knmi d.d. 27-08-2004

wil er nog iemand zondagmorgen meerijden vanaf utrecht ?
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

hiskodevries

Okay,
We ( Pim, dylan en ikl) zijn dus geweest. Veel standjes van allerlei organisaties, en verrekijker verkopers. De gemiddelde leeftijd van de bezoekers was vrij hoog ( zeker tegen de 50). Kortom een doelgroep die meestal waarneming.nl niet zou kennen.
Daar niemand van ons zin had om de flyers persoonlijk uit te delen hebbe nwe ze op strategische plekken neergelgd (Vogeljaar, SBB gebouw en bij de pc`c van birdlife)
Volgend jaar toch maar een tent regelen want daar loopt nog heel wat zendelingswerk rond. Helaas niemand aanwezig van PGO`s met een voor mij herkenbare naam om eens een boom op te zetten.

Om een uur of 13.00 maar snel de polder in om eens te vogelen
Oh ja ook pims nieuwe huis nog even gecheckt en goed gekeurd
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Dylan

CiteerOm een uur of 13.00 maar snel de polder in om eens te vogelen
Resultaat:
- visarend
- zwarte ooievaar
- tapuiten, pijlstaarten, veel buizerds en grote zilvers

Uiteraard hebben we een late koekoek die over de Keersluisplas vloog live op het Vogelfestival ingevoerd.

Er ontstod nog ene leuk gesprek toen Pim Waarneming.nl opende op een PC van Vogelbescherming Nederland (VBN):

VBN-man: Wat is dat?
Pim: Waarneming.nl, daar kun je waarnemingen invoeren.
VBN-man: Dat ken ik niet, wie heeft dat gemaakt?
Pim (wijzend op Hisko en Dylan): Die gasten in de hoek daar.
[ Rick was niet op het Vogelfestival ]
Dylan Verheul
Mede-oprichter Waarneming.nl