Vogellijst Griekenland.

Gestart door Frits Stoekenbroek, april 26, 2015, 10:07:15 AM

Vorige topic - Volgende topic

Frits Stoekenbroek

Beste..., ongetwijfeld zie ik iets over het hoofd in deze tot nu toe perfecte app.
Ik gebruik met veel plezier de vogellijsten Nederland en Gambia, ik wil nu Griekenland (Lesbos) toevoegen maar bij soortgroep staan alleen Planten ?
Op mijn iMac kan ik alles volgen maar zowel op de iPad en iPhone kan ik Regio en taal invullen maar nogmaals soortgroep staan alleen planten. Wat doe ik fout ?
Of.....is er nog geen vogellijst voor Griekenland.
Gr. Frits

hiskodevries

Klopt die lijst bestaat niet. Je kunt de Europese lijst gebruiken
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Frits Stoekenbroek

Het kan soms zo simpel zijn  :-[
Hartelijk dank.
Gr. Frits

cora

Aha ik heb ook zo zitten tobben maar het lukte niet inderdaad alleen maar planten. Opgelost :duim:
NATUURLIJK !!! de groetjes van Cora de Groot

marcel123

#4
Ik kreeg een vraag over de plantenlijst van Armenie, die is niet beschikbaar in iObs?


Citeer

       
  • Bijgewerkte landenlijsten, plus verbeterde selectie[/l][/l]
[/list]

Sjaak Schilperoort

Het toevoegen van landenlijsten aan iObs is nu nog handmatig, aan de hand van de op observation.org beschikbare soortenlijsten. Dit wordt nog een keer dynamisch, zodat iObs alle lijsten vanzelf oppikt. De planten van Armeniƫ is zo te zien heel recent toegevoegd. De komende update van iObs zal deze bevatten. Deze update is niet heel ver weg.

marcel123

#6
dank, ik geef het nieuws door. Lukt de update voor 10 juni?

Planten van Armenie is een paar dagen oud..

Sjaak Schilperoort

Ja, 10 juni zeker. Zal ergens in februari worden.