iObs app liep vast

Gestart door margoolu, april 19, 2015, 12:19:46 PM

Vorige topic - Volgende topic

margoolu

Vanmorgen in het veld liep de app vast. Kon er niets meer mee doen. Daarom ter plekke app verwijderd en opnieuw gedownload. Alles werkte toen weer goed, maar ik was wel al m'n invoer kwijt..., dus ook de nog niet geĆ¼ploade van die ochtend.
Hebben meer mensen meegemaakt dat de app vastliep? En een manier gevonden om nog niet geĆ¼ploade invoer te behouden?

hiskodevries

Als je een app verwijderd zal ook de bijbehorende data verdwijnen. In het, bijna niet voor te stellen,  geval dat een app hangt sluit je eerst de betreffende app af door twee keer op  de home knop te drukken. Als dat niet helpt zet je het toestel uit en weer aan. Helpt dat ook niet dan is het raadzaam om de app opnieuw te installeren.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

margoolu

Ok Hisko, bedankt. Telefoon uitzetten had ik net geprobeerd. Ik begrijp dat het nauwelijks voor te stellen is dat de app nog ooit zal blijven hangen :)), maar mocht het schier onmogelijke zich voordoen dan zit er nu vast een knoop tussen m'n oren, en wel deze dat ik m'n telefoon uitzet. Reset dus. Eigenlijk heel voor de hand liggend, maar niet aan gedacht, doordat ik flink baalde en juist zulke leuke dingen wilde invoeren.