adder invoeren

Gestart door Stefan v. Schaik, maart 10, 2015, 18:57:54 PM

Vorige topic - Volgende topic

Stefan v. Schaik

Hallo,

Ik had een vraag. Als ik een adder wil invoeren wordt deze dan automatisch al onder embargo gezet of moet ik dit zelf doen?

Vriendelijke groet,
Stefan
Stefan van Schaik

Menno

Die worden automatisch onder embargo gezet.
Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046

Stefan v. Schaik

Super, bedankt. Dan kan ik hem zo invoeren.
Stefan van Schaik

Menno

Als je dan later bij je waarneming kijkt staat het er ook boven.

''Deze waarneming wordt vervaagd.

Dit is je eigen waarneming Details zijn zichtbaar voor jou.''
Groeten,

Menno van Lopik

https://waarneming.nl/user/view/87046

Remon

Onder embargo (pas vanaf een bepaalde ingestelde datum zichtbaar) niet, automatisch vervaagd wel.

Stefan v. Schaik

Ik heb het gezien.
Wilde het even zeker weten zodat de locatie niet meteen bekend zou worden. Het is in ieder geval gelukt. Bedankt!
Stefan van Schaik

Remon


grabbelton

by the way, dit is een van de meest bezochte adderplekken van Nederland waar in het verleden al te enthousiaste fotografen op de bon zijn geslingerd  :police:


grtz,


ingo
Ingo Janssen

Stefan v. Schaik

Ik moet eerlijk zeggen dat ik eerst niet wist dat dit een kwetsbaar stuk was. Ik volgde namelijk naar mijn idee een pad. Kom ik aan de andere kant waar plots het bord staat. Aan de kant waar ik inliep, stond dus geen bord. Ik snap dat mensen hier op de bon worden geslingerd, maar dan moet staatsbosbeheer wel even zorgen voor een extra bordje aan de andere kant haha.
Daarna ben ik netjes omgelopen ;). Wat mij wel frustreerde was het aantal mensen die het bord compleet negeerden.
Stefan van Schaik

Remon

Er stonden langs meerdere kanten borden, maar die zijn om één of andere reden verdwenen. Het grootste deel is kwetsbaar, met name rondom het zuidelijk en noordwestelijke deel. Overigens staan her en der nog wel borden 'vrij wandelen op wegen en paden'.

Stefan v. Schaik

Die vrij wandelen op wegen en paden heb ik inderdaad wel gezien, maar zoals ik al vertelde, dacht ik dat ik over een pad liep. (in eerste instantie althans)
Maar ik zal eens een mailtje sturen om te vragen of dat bord terug kan worden gezet. Zou lullig zijn als je een bon krijgt terwijl je niet weet dat je je in kwetsbaar gebied bevindt.

Stefan van Schaik