Hoofdmenu

aantal waarnemingen

Gestart door Jan Essink, oktober 29, 2014, 17:14:05 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jan Essink

met vriendelijke orchideeën groet,

Jan Essink

Henri van Dodeweerd

Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

hiskodevries

Ook in het buitenland wordt door professionals van obsmapp gebruik gemaakt om inventarisaties te doen.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jan Essink

Hisko, kan jij mij doorgeven waar ze gevonden zijn. ik geloof n.l. niet dat van deze soort zoveel planten bij elkaar staan want wie telt alle afzonderlijke planten


dank,
Jan
met vriendelijke orchideeën groet,

Jan Essink

hiskodevries

nee, want ze staan op embargo, ja inderdaad de waarnemer heeft elk exx of groepje apart ingevoerd.
Als een waarneming op embargo staat kun je vragen tot je een ons weegt, maar je krijgt niet meer informatie dan via het scherm te zien is.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Henri van Dodeweerd

Citaat van: Jan Essink op november 02, 2014, 10:27:51 AM
Hisko, kan jij mij doorgeven waar ze gevonden zijn. ik geloof n.l. niet dat van deze soort zoveel planten bij elkaar staan want wie telt alle afzonderlijke planten


dank,
Jan

Waarom zou je dat dan willen? De admins die controleren het heus wel.
Met vriendelijke groet,
Henri van Dodeweerd

Datura

Ik heb het net gecontroleerd: De planten zijn gevonden binnen het gebied wat op tela-botanica voor de ssp geeft (en ook in Delforge genoemd wordt).
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Jan Essink

Citaat van: Datura op november 05, 2014, 10:37:35 AM
Ik heb het net gecontroleerd: De planten zijn gevonden binnen het gebied wat op tela-botanica voor de ssp geeft (en ook in Delforge genoemd wordt).


wat bedoel je hiermee:wat op tela-botanica voor de ssp geeft
met vriendelijke orchideeën groet,

Jan Essink

Datura

Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Jan Essink

dit vond ik op het kaartje:
1 observation sur 1 station pour Anacamptis coriophora subsp. martrinii (Timb.-Lagr.) Jacquet & Scappat.
met vriendelijke orchideeën groet,

Jan Essink

Datura

Dat moet dan wel een grote plant zijn, als de soort voor minstens 3 departementen ingekleurd staat... ::)
Natuurlijke groeten van
Kim Lotterman

Crossbill guides

Jan Essink

als je het gebied vergroot dan staat hij op een enkele plek helemaal in het uiterste zuiden van Frankrijk. Ik heb deze soort in het verleden noord van Madrid gevonden met maar enkele planten
met vriendelijke orchideeën groet,

Jan Essink