De Nederlandsche Vogelen 1770 - 1829

Gestart door Bart van Hoogstraten, oktober 15, 2014, 12:14:44 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

Voor de liefhebbers: heruitgave van de oorspronkelijk 5 delen in 1 band. Nu bij NRC van € 150,- voor € 129,-
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Rob Hoeben

~ Rob Hoeben ~

KorHaan

O,

Staat ook al bij subforum "Literatuur, "betaal"media & aanraders".

Daarin heb ik de Roerdomp uitgelicht, maar nu ik hier de link van Rob Hoeben ( :duim: ) aanklik op Roerdomp, kan ik zowaar de tekst van Nozeman zelf uitpluizen. En daarin staat iets genuanceerder beschreven hoe de Roerdomp zich gedraagt!
Wie het verschil wil zien kijke maar even op beide subfora.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

marcel123

Bij de lokale boekhandel zag ik hem ook liggen voor 129 euro..en het is idd een enorm fors boek..

UtrechtsVogelNet

Is een prachtboek en aanrader. ANWB-gids gaat weg, nu ik deze nieuwe veldgids van 11 kg heb. In een kartonnenkoffer van ca 1m bij 50 cm. PDFs van het origineel had ik al geruime tijd, maar dit is ook leuk voor op schoot.

En overal voor 129 euro hoor, is een tjdelijke aanbieding. Daarna 150 of id.

Grt Phil

Bas vd Burg

Citaat van: UtrechtsVogelNet op oktober 18, 2014, 21:43:12 PM
Is een prachtboek en aanrader. ANWB-gids gaat weg, nu ik deze nieuwe veldgids van 11 kg heb. In een kartonnenkoffer van ca 1m bij 50 cm. PDFs van het origineel had ik al geruime tijd, maar dit is ook leuk voor op schoot.

En overal voor 129 euro hoor, is een tjdelijke aanbieding. Daarna 150 of id.

Grt Phil

Ik heb 'em ook binnen gekregen vandaag. Wat een bakbeesr van een boek zeg haha. Nu nog een bijpassende kast want dat gaat niet passen ;D ;D ;D
groetjes,

Bas vd Burg
Katwijk ZH



mijn kattukse jaarlijst 2012