Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Wensen voor WinObs  (gelezen 4159 keer)

Ies Meulmeester

• Moderator
Re: Wensen voor WinObs
« Reactie #30 Gepost op: juli 13, 2015, 20:33:21 pm »

- Een kaartje om de locatie van de waarnemingen exact in te voeren zou ik wel handig vinden.

Gegroet Ies,

is deze wens ondertussen eventueel bekeken? Ik ben enorm voorstander hiervan en ik zou het dan ook een meerwaarde vinden.

Groeten,

Jazeker, dit (locatie op kaart inbouwen) staat voor komende maanden op de planning om in te bouwen daarnaast zal ook op verzoek van Diemer de app beschikbaar worden in in elk geval de volgende talen: Nederlands, Engels en Frans!

Groet, Ies

OlivierO

• Member
« Reactie #31 Gepost op: juli 13, 2015, 20:36:22 pm »

Jazeker, dit (locatie op kaart inbouwen) staat voor komende maanden op de planning om in te bouwen daarnaast zal ook op verzoek van Diemer de app beschikbaar worden in in elk geval de volgende talen: Nederlands, Engels en Frans!
Groet, Ies

Zo! Ik kijk er al naar uit!
Olivier Olyslaegers

jelle vdb

• Member
« Reactie #32 Gepost op: juli 28, 2015, 14:08:53 pm »

Ik werk de laatste tijd oa voor het werk vaker en vaker met winobs in de plaats van met obsmapp.
Ik moet zeggen , het werkt razendsnel!

Toch heb ik 1 opmerking. In obsmapp is het mogelijk om bij het invoeren van soorten snel te switchen tussen de soortenlijst in het Nederlands en de soortenlijst met wetenschappelijke benamingen. Met name voor nachtvlinders is dit erg handig omdat de veldgids voor macro's wel de Nederlandse namen bevat maar de veldgids voor de micro's niet. Echter biedt Winobs deze mogelijk bij mijn weten niet. Kan dit eventueel worden toegevoegd aan Winobs?

Ies Meulmeester

• Moderator
« Reactie #33 Gepost op: augustus 01, 2015, 14:00:26 pm »

Ik werk de laatste tijd oa voor het werk vaker en vaker met winobs in de plaats van met obsmapp.
Ik moet zeggen , het werkt razendsnel!

Toch heb ik 1 opmerking. In obsmapp is het mogelijk om bij het invoeren van soorten snel te switchen tussen de soortenlijst in het Nederlands en de soortenlijst met wetenschappelijke benamingen. Met name voor nachtvlinders is dit erg handig omdat de veldgids voor macro's wel de Nederlandse namen bevat maar de veldgids voor de micro's niet. Echter biedt Winobs deze mogelijk bij mijn weten niet. Kan dit eventueel worden toegevoegd aan Winobs?

Ga ik naar kijken voor een volgende versie!

Gr, Ies

Joskert

• Member
« Reactie #34 Gepost op: augustus 29, 2015, 10:31:13 am »

Is het mogelijk om de laatste ingevoerde soort te laten staan voor de volgende invoer?
Dit is wenselijk wanneer er gemonitord wordt op 1 soort.
CJ kees

Jaap van Steensel

• Member
« Reactie #35 Gepost op: januari 10, 2017, 07:22:13 am »

Is het mogelijk om in WinObs ook de mogelijkheid toe te voegen om een foto bij een waarneming te koppelen, f direct uit de camera f uit de foto-galerij?

wstaelens

• Member
« Reactie #36 Gepost op: augustus 27, 2017, 17:08:33 pm »

foto's toevoegen zou handig zijn op de Windows 10 Mobile app ja!
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.037 seconden met 19 queries.