Account verwijderen incl foto's

Gestart door Botervlieg, juli 10, 2014, 21:25:57 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Marleen, ik verwacht niets van jouw, maar jij begint hier een heel verhaal over misbruik van gegevens en meer wollige taal.
Iedereen kan waarneming.nl verlaten. kwestie van zijn/haar data weggooien en een email naar info@ dan wordt zonder vragen te stellen zijn/haar account verwijderd. Zo was het altijd al en gebeurt ook (zeer incidenteel) probleemloos.
wat google hier verder mee te maken heeft weet ik niet, want gebruikers gegevens van waarneming.nl worden niet vrijgegeven aan zoek robots.
Kortom, als je specifieke vragen hebt worden/zijn die beantwoord.
Suggestieve opmerkingen zoals over misbruik kun je beter even specifiek maken dan zoeken we dat uit.




Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Botervlieg

#31
  . . .

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0


HPM


Ik heb wel vragen hoor. Ook ik vraag me af wat Google ermee te maken heeft en wat dat misbruik maken te betekenen heeft. Daarnaast vraag ik me af op welke manier het in jouw ogen kennelijk foute natuur-/groenbeleid van de gemeente Haarlem de schuld is van Waarneming.
Wat Google betreft vind ik het heel merkwaardig dat jij daarover begint omdat ik als ik op je naam google dan staan de eerste drie pagina's vol met voornamelijk zelfgekozen publiciteit van jou, met maar een keer een link naar Waarneming waar geen persoonlijke gegevens in staan. Je exposeert jezelf buiten Waarneming zoveel als je kan, met vele verwijzingen naar Waarneming.
Herman van der Meer

Botervlieg

#35
  . . .

HPM

Marleen, als je al die dingen niet hebt geschreven en ze hebben er niets mee te maken, waarom schreef je ze dan? Je kan je beter beperken tot relevante zaken.
Als ik het goed begrijp begon je over misbruik omdat je niet weet of er misbruik van je gegevens wordt gemaakt.
En als de gemeente nu al zegt dat er geen gegevens zijn, dan helpt het natuurlijk helemaal niet als jij je gegevens verwijdert. Integendeel: het zou een reden moeten zijn om extra hard je best te gaan doen om nog meer waarnemingen uit Haarlem in te voeren om ze mee om de oren te slaan.
Herman van der Meer

Botervlieg

#37
  . . .

petermeer

Onderstaande schrijf ik op persoonlijke titel.

Wat een warrig en wollig verhaal is dit zeg, bijna paranoïde. Waarom zeg je niet precies wat je dwars zit, heeft waarschijnlijk ook niets te maken met dit onderwerp.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

petermeer

Even voor het juiste perspectief. Na mijn opmerking heeft Marleen alle berichten 'leeg' gemaakt. Ze heeft haar punt gemaakt.
Groeten van Peter van der Meer
KNNV, afdeling Stichts-Hollandse Polderland

Hoe meer ik leer, hoe meer ik tot de ontdekking kom dat ik nog niets weet! (Socrates, 470-399 v. Chr.).

HPM

En ze is kennelijk begonnen met het verwijderen van haar waarnemingen.

Herman van der Meer

SlechtValk

Citaat van: HPM op juli 12, 2014, 21:39:21 PM
En ze is kennelijk begonnen met het verwijderen van haar waarnemingen.

Ik weet niet wat hier allemaal gaande is, maar als dit werkelijk zo is vind ik het heel kinderachtig!

Ik kan het gesprek niet heel erg goed meer volgen aangezien iemand het nodig vond om alle berichten te verwijderen... maar als je uit google gehaald wilt worden kun je daar tegenwordig gewoon een verzoek toe indienen.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Douwe van der Ploeg

Als je niet weet wat er gaande is, is het misschien verstandig om er ook maar niet gelijk je mening over te geven..
Douwe van der Ploeg

SlechtValk

Citaat van: Douwe van der Ploeg op juli 14, 2014, 00:17:23 AM
Als je niet weet wat er gaande is, is het misschien verstandig om er ook maar niet gelijk je mening over te geven..

Ik geef mijn mening over een situatie die geschetst wordt... en zeg er nog bij dat die alleen van toepassing is wanneer het ook daadwerkelijk waar is... ik zie niet wat daar mis mee kan zijn...

Bovendien, als het werkelijk zo is denk ik niet dat wat ik al dan niet zeg daar nog iets aan zal veranderen...

Laat ik heel duidelijk zijn: ik zou het erg jammer vinden om Marleen te zien vertrekken... ze heeft tot nu toe veel bijgedragen aan wat waarneming.nl nu is (niet in de laatste plaats om een berg ingevoerde waarnemingen)... niet altijd naar de zin van sommige mensen hier, maar critische meningen zijn soms ook nodig!
Haar vertrek zou een verlies zijn... alleen al om de tijd die ze erin gestoken heeft... meer dan 7000 berichten (312 dagen ingelogd) op het forum alleen... en dan al die waarnemingen invoeren nog!
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

hiskodevries

Stefan, ik ga dit onderwerp sluiten. Marleen heeft nergens gezegd dat het om haar eigen account ging.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0