Hoofdmenu

Voetbal

Gestart door Lanjouwrob, juli 09, 2014, 14:06:18 PM

Vorige topic - Volgende topic

Lanjouwrob

 Wie denken jullie dat er gaat winnen :rolleye:

Groetjes Rutger(11 jaar)

KorHaan

Vanavond?
Na gisteravond doen Nederland en Argentinië hun uiterste best om met 1-0 van de ander te verliezen, om te voorkomen dat ze zondag tegen de Teutoonse oorlogsmachine moeten uitkomen.  ;D Hahaha, grapje.


Maar serieus: Argentinië zonder Messi stelt weinig voor. Maar omdat Messi meespeelt weet je het nooit. Dat is een voetballer die onvoorspelbare dingen doet, en daar houd ik van, van zulke voetballers. Als Van Persie vanavond in dezelfde vorm is als hij was tegen Spanje, doet hij ook onvoorspelbare dingen, en met Robben in bloedvorm kan het zomaar 7-1 voor Nederland worden. In ieder geval moet Nederland heel ruim winnen vanavond, om de Duitsers te intimideren.

Het wordt een zware klus.

Vriendelijke groet,

Ronald Sinoo

Lanjouwrob

Ach ja, als we een beetje goed spelen, moet het lukken :duim:.misschien doet Van Persie niet mee. Gaat het dan lukken? :-\

We zullen het wel zien(ik morgenochtend en jij waarschijnlijk vanavond of vannacht)

Groetjes Rutger(11 jaar)

Douwe van der Ploeg

Zo goed speelde Duitsland ook weer niet.. Brazilië speelde gewoon zo ontzettend slecht. Het verbaast me dan ook ontzettend dat blijkbaar bijna dat hele land ervan overtuigd was dat ze de beste van de wereld waren, en dat die paar tegendoelpunten door fouten van scheidsrechters kwamen (woorden van Braziliërs die ik erover heb gesproken).

Voor vanavond? We zullen zien, ik hoop natuurlijk dat Nederland wint: deze generatie heeft ook recht op een finale Nederland-Duitsland, het trauma moet versterkt of opgeheven worden ;)
Douwe van der Ploeg


beetlestitch

ARGENTINIE. GROETEN TOON.
Toon Keukelaar

Lanjouwrob

Argentinië heeft gewonnen :angry: :angry: :angry:
Nou ja, dan worden we derde!!!

Groetjes Rutger(11 jaar)

Lucgast

Troost je Rutgen, wij Belgen "Know the feeling"
Argentijns anti-voetbal...  ;D
Maar in insecten spotten heb ik gisteren met oranje gewonnen: onderstaand een leuke oranje bladwespje werd herkend als een zeldzame Hoplocama flava... Eerste melding op wn.be...
Zo zie je dat winst en verlies dikwijls erg dicht bij elkaar liggen.  :duim:
Luc

Het betreft deze waarneming
http://scheldeland.waarnemingen.be/waarneming/view/86102838
Hoplocampa flava gezien op 2014-07-06 Laarne centrum en omgeving
Foto's:




bij voorbaat dank Luc Gasthuys
Insectenwerkgroep Natuurpunt Scheldeland
http://kalkensemeersen.goodbb.net/

Lanjouwrob

Ok. Ik ken hem niet, de Hoplocama flava ;D ;D ;D



KorHaan

Nou, jammer.

Wat een verschrikkelijk slechte wedstrijd. Van Persie was niet fit, dat kon je zien. En Kuyt speelde helemaal op de verkeerde plek, dat kon je ook zien. Een rechtspoter op links; elke keer bleef de linkerhoek helemaal leeg bij een aanval, omdat Kuyt dan moest inhouden en zich half omdraaien om met rechts een voorzet te kunnen geven. Vlaar was de beste man op het veld. Dat uitgerekend HIJ dan een penalty mist...

Over penalties gesproken: waarom kregen wij geen strafschop toen de doorgebroken Wijnaldum in het strafschopgebied door een Argentijn met de arm werd tegengehouden? Toen hetzelfde eerder gebeurde met Messi kreeg een Nederlander daar een gele kaart voor, buiten het strafschopgebied, nota bene. De beslissingen van de scheidsrechter waren overwegend in het voordeel van de Argentijnen, viel me op, toen ik er op begon te letten. Schneider die zwaar tegen de scheen werd geschopt, het werd niet eens bestraft met een vrije trap. Ik vermoed dat afgesproken is bij de FIFA dat Argentinië in de finale moest komen, omdat er geen twee Europese ploegen tegen elkaar mochten uitkomen. Complottheorie? Jazeker! Onzinnig? Tuurlijk! Net zo onzinnig als beweren dat corruptie binnen de FIFAtop niet bestaat! :angel:

Groetjes, Ronald "ikgazondagnietkijken" Sinoo


andre.schulten

ik bedoel maar..  ;D

Guus Peterse

Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

KorHaan

Ik ook.

Reken maar dat het zonnetje lekkerder schijnt als Nederland wereldkampioen is. Iedereen die dat in twijfel trekt, weet niks van voetbal. Louis baalt. Net als iedereen die baalt. Robben zegt: "Die wedstrijd om de derde plaats kan me gestolen worden." Kijk, DAT is karakter!

Groetjes, 

Ronald Sinoo

KorHaan

Citaat van: beetlestitch op juli 10, 2014, 02:52:55 AM
ARGENTINIE. GROETEN TOON.


Niet zo schreeuwen, Toon... denk om mijn kater... ;D ;D ;D ;D

Groetjes, Ronald

andre.schulten

Citaat van: KorHaan op juli 10, 2014, 19:40:46 PM
Ik ook.

Reken maar dat het zonnetje lekkerder schijnt als Nederland wereldkampioen is. Iedereen die dat in twijfel trekt, weet niks van voetbal. Louis baalt. Net als iedereen die baalt. Robben zegt: "Die wedstrijd om de derde plaats kan me gestolen worden." Kijk, DAT is karakter!

Groetjes, 

Ronald Sinoo

Hier regent het dat het knettert... dat zal er dan ook wel  bijhoren.. :P ;D

Guus Peterse

Ach, we moeten het niet overdrijven natuurlijk maar reken maar dat er heel wat mensen voor even heel erg blij zouden zijn als Nederland wereldkampioen was geworden, en da's toch best de moeite waard of niet?
Aan de andere kant, als Duitsland of Argentinië wereldkampioen wordt zullen er natuurlijk nog veel meer mensen voor even heel erg blij zijn. Voor het totale, mondiale menselijk geluk is het dus wel gunstig dat Nederland eruit ligt.
Guus Peterse

Nieuw op mijn weblog: Kaapverdië juli - augustus 2015

andre.schulten

Citaat van: guusp op juli 10, 2014, 23:00:46 PM
Ach, we moeten het niet overdrijven natuurlijk maar reken maar dat er heel wat mensen voor even heel erg blij zouden zijn als Nederland wereldkampioen was geworden, en da's toch best de moeite waard of niet?
Aan de andere kant, als Duitsland of Argentinië wereldkampioen wordt zullen er natuurlijk nog veel meer mensen voor even heel erg blij zijn. Voor het totale, mondiale menselijk geluk is het dus wel gunstig dat Nederland eruit ligt.

Kijk, dat noem ik nou wereldburgerschap!  ;D

Douwe van der Ploeg

Dus dan zouden eigenlijk China en India om de beurt moeten winnen?
Douwe van der Ploeg

KorHaan

 ;D

Bedankt, ik nam net een slok en nu moet ik mijn toetsenbord schoonlappen. Hahahaha.

Groetjes, Ronald Sinoo