fietsen van dronten naar ovp

Gestart door joost_gabriels, juli 02, 2007, 21:51:27 PM

Vorige topic - Volgende topic

joost_gabriels

hoi mensen ik wil graag een keer in de vakantie van dronten naar de oostvaarderplassen fietsen maar ik kan geen routes vinden op het internet :( ik woon in dronten west en het is wel aardig ver fietsen dus lkkr vroeg vertrekken en daar eeten kopen enz en dan weer naar huis :) nou alvast bedankt voor het antwoord groeten joost
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels

Jeroen Nagtegaal

Volgens mij zijn de oostvaarders plassen erg groot, dus waar wil je komen,?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Elachista

#2
Flevoland is toch niet zó ingewikkeld? Ik gok dat Dronten - OVplassen max 20 kilometer is, daar hoef je toch geen route voor te vragen  -_-  Gewoon Google Earth weggetjes spotten, dan zie je dat je van Dronten naar Lelystad moet, en dan naar het zuiden.
Klein stukje fietsen maar, als je een beetje goede conditie hebt!
Groet,
Tymo

Geert-Jan Kroon

Of even langs bij de ANWB-winkel of de VVV voor een mooie fietskaart.
Groet,

Geert-Jan Kroon

henkjanvdkolk

N309 [dronterweg] [ik neem aan dat daar een fietspad naast loopt, deze weg moet je helemaal uitfietsen],
bij het einde links de zuigerplasdreef op,
rotonde rechtdoor,
aan het einde links met de bocht mee [de bosvalkweg op],
dan rechts de torenvalkweg op, en je kruist vanzelf de knardijk


[Deze route geeft de anwb-routeplanner aan voor auto's, maar ik denk dat deze ook gewoon te fietsen is]
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

Ellen Luijks

en dan koop je voor dat je terug fietst bij het Bezoekerscentrum OVP aan de Knardijk een kaart van flevoland-Oost, zodat je ook weer prachtig terug kunt fietsen.
Groetjes

Ellen

joost_gabriels

#6
mmm ok bedankkt voor de reacties en ik weet niet zeker of ik ga fietsen hoor maar meschien wel :) maar ik denk dat ik wel ergen digt bijste ga :D maar het is wel mooi om te fietsen denk dat het 2 uur duurt met mijn beeldige ugug conditie (A) maar ik kan ook wel fietsenent naar de vogelfestival daar wil ik toch ook naar toe of ik ga met de bus (A) lkkr lui doen maar dan moet ik ook nog lopen :S. of word er dan een vogelfestival bus daar bij het stadson van lelystad een bus geregeld ofzo ? oja en er loopt een fiets pad langs de dronterweg nu ff ontbijt maken en dan ben ik weg doei
vriendelijke natuur groetjes joost gabriels