staartpen turkse tortel

Gestart door servetej, mei 27, 2014, 22:49:01 PM

Vorige topic - Volgende topic

servetej

Lijkt mij een duivenveer maar ik kan niet bedenken welke :S
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

keesschreven

Beste Lisette,

Foto vergeten?
Vriendelijke groeten,
Kees Schreven
Admin Vogels - Schedels en veren

servetej

ah ja ik zie het, dat is dom... Ik kan nu even niet bij de foto, zal um straks toevoegen
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

servetej

En dan is het nu toch gelukt de foto te uploaden :3
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com

whmvb

staartpen Turkse Tortel.

Wim
Wim van Boekel

servetej

Citaat van: whmvb op juni 01, 2014, 10:02:41 AM
staartpen Turkse Tortel.

Wim
ok mooi weer wat geleerd heel erg bedankt voor de reactie  ;D
Groetjes, Lisette

ik ben een amateur ornitoloog, maar alle andere kruipende/zwemmende/vliegende/oid beestjes zijn ook machtig interesant en het determineren waard :3 dat is mijn levensmotto ><
en als er niks valt te determineren, dan moet er getekend worden: www.servetej.deviantart.com