Hoofdmenu

Geen idee

Gestart door wouterbosgra, april 16, 2014, 21:09:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

wouterbosgra

Hoi,

Hier kom ik met sleutelen niet uit. Ik denk een anjer, en vermoedelijk niet wild?

wouterbosgra


Hinko

waar heb je 'em gevonden? Wanneer?

Ik heb je al vaker uitgelegd dat je een grotere kans op een juist antwoord krijgt, als je je vraag via de optie 'determinatie via het forum' stelt. zie http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=123228.0.html
mvgr, Hinko

Hinko

Deze soort behoord idd tot de anjerachtigen en is NL niet wild. Tip: het is een Arenaria
mvgr, Hinko

wouterbosgra

Bedankt Hinko! Sorry voor het vragen op deze manier, ik vind de andere manier zelf niet zo prettig. Probleem is dat ik vrij veel invoer, en alleen de soorten die op naam zijn wil invoeren. Omdat het soms voorkomt dat een vraag op het forum geen soelaas biedt (vooral bij de wat lastiger soortgroepen) blij fik dan met veel "kever onbekend"s in mijn lijst zitten. Zeker als je veel afbeeldingen hebt geupload is verwijderen een flink gedoe, en bovendien verlies je waarnemingen meestal na een paar weken uit het oog als er niemand meer op het forum reageert.

Ik vind het daarom prettiger om ze gewoon los op het forum te zetten. Maargoed, dan is het natuurlijk wel zaak om wat meer info te geven dan nu: vooral datum en plaats. Excuus voor het vergeten daarvan! En natuurlijk dank voor het op naam brengen.