Gedroomde functies

Gestart door Erik van Dijk, april 15, 2014, 15:32:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

Erik van Dijk

Het is natuurlijk allemaal vrijwiliggerswerk waarvoor alleen maar dank, maar zou er een klein tipje
van de sluier opgelicht kunnen worden voor de planning van updates.


Dan bedoel meer als in binnenkort / deze zomer of aankomende winter en dan hopen het volgende gerealiseeerd te hebben.




Ik denk dat ik en vele anderen behoorlijk nieuwsgierig zijn.


De huidige App loopt echt super soepel, maar mist nog de paar gemelde functionaliteiten ( bijvoorbeeld standaard kleed en met een kaartje de locatie prikken) die hem nog beter zouden maken.


Alvast bedankt





Met vriendelijke groet

Erik van Dijk

Sjaak Schilperoort

Ha Erik,

Dat kun je vragen, maar dat ga ik niet geven. Ik wil in alle vrijheid aan iObs werken, en zelf op ieder moment kunnen kiezen waar ik aan werk, hoeveel tijd ik erin steek, wanneer ik dat doe, wanneer ik updates uitbreng, etc.. Ik heb wel een idee van de richting waar het met iObs naartoe moet, maar ik heb zelf ook geen vastomlijnde planning. Voor mij is het inderdaad vrijwilligerswerk dat ik doe omdat ik het leuk vind, en dat wil ik zo houden. Vanzelfsprekend hou ik wel rekening met de wensen die er leven.

Voor een Apple-gebruiker is onzekerheid over wat er komen gaat toch heel gewoon?  ;)

Groeten, Sjaak.


Erik van Dijk

Hoi Sjaak,
Alle begrip en bedankt voor de reactie.

Groet Erik
Met vriendelijke groet

Erik van Dijk