Hoofdmenu

Rosse Waaierstaart

Gestart door Henry van Lierop, december 29, 2013, 08:30:01 AM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Bespaar je de moeite Ted. Klaas kan het fatsoen niet opbrengen zijn privé-oorlogjes (en dat zijn er veel, zal vast aan al die anderen liggen) achter de schermen uit te vechten. O.a. ik heb hem, in de tijd dat ik nog actief modereerde, vele malen verzocht daar mee op te houden. Opvallend genoeg is hij nooit mans genoeg geweest daarop in te gaan. Klaas zelf is dus bij uitstek degene die zich doof houdt als het moeilijk wordt (iets wat hij grappig genoeg steeds zijn 'opponenten' verwijt). Blijkbaar moet er echt een keer een aanklacht wegens laster komen. Mocht die, omdat Klaas zich hier niet weet in te houden, bij Waarneming.nl terechtkomen dan sturen we uiteraard de rekening netjes door aan Klaas ...
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

BramtK

Niet dat ik er iets mee te maken heb, maar Gert dit, Gert dat...!? Ik snap nog steeds in de verste verte niet/ik heb nog geen flauw idee wat nou eigenlijk het probleem van Henry is. Lijkt me nogal prematuur om over Gert te beginnen.


Henry, als het probleem ligt bij de eerste determinatie - want dat idee krijg ik - no worries, je ontdekking is toch veel mooier en belangrijker dan die aanvankelijke verwarring. Kop op.  :duim:
Groeten,

Bram ter Keurs

Leo Heemskerk

Citaat van: Leo Heemskerk op december 29, 2013, 15:14:39 PM
Even het artikel erbij gepakt. Het gaat vermoedelijk om ongeveer 12 zinnen van het ruim vier pagina lange artikel. Het stukje over de ontdekking. Vraag me net als Trinus, Klaas en Max af wat de  3 volstrekte onwaarheden zijn
Kan jij aangeven wat de onwaarheden zijn dan kan dat mogelijk op een bepaalde manier recht gezet worden.


Anders wordt het gokken:

Je was niet op de Fiets
Het aantal van 16 foto's klopt niet
Je prioriteit lag niet bij het maken van foto's
Je ging direct naar huis en je plaatste snel de vraag op het forum 19:53
Je hebt niet naar het verspreidingskaartje gekeken
Je gebruikte een andere vogelgids dan de ANWB-vogelgids
???
???

Krijg geen antwoord op de vragen die ik en ook andere gesteld hebben!

Het is eigenlijk van de zotte dat deze discussie over Dutch Birding op een forum van waarneming.nl gevoerd wordt. 
Kan dit topic weggehaald worden!
Groet,

Leo Heemskerk

Rob Gordijn

Citaat van: Klaas van Dijk op januari 09, 2014, 16:48:09 PM
De inhoudelijke problemen die ik in mijn bijdrage schets gaan niet over mij. Ruigpootuilen heb ik nog nooit in Nederland gezien (weinig interesse in) en Rosse Waaierstaart heb ik al op mijn WP-lijst (Israël, 1976). De inhoudelijke problemen gaan over zaken die Gert heeft gedaan (of niet heeft gedaan) cq waar Gert op één of andere manier bij is betrokken. Ik zou daarom willen voorstellen om inhoudelijk op deze punten in te gaan.


Waren het maar inhoudelijke vragen/problemen, dan was er nog iets om over te praten... Het zijn vragen over een proces waar jij en ik niet bij waren betrokken.
(Hoe heeft het kunnen gebeuren dat kaartje x in artikel x terecht kwam).  Een antwoord op deze vraag lijkt me na zoveel jaar ook niet bijzonder relevant, zeker niet voor een buitenstaander.

En als het bij vragen zou blijven is het ook nog niet zo erg (al houdt ik er niet van personen aan te spreken die niet bij de conversatie betrokken zijn), maar je geeft ook allerlei invullingen aan het uitblijven van antwoord, en daarin ga je heel ver met beschuldigingen. Dat vind ik niet erg 'wetenschappelijk' van je.

Ted van der Knaap

Citaat van: Leo Heemskerk op januari 09, 2014, 19:48:18 PM
Het is eigenlijk van de zotte dat deze discussie over Dutch Birding op een forum van waarneming.nl gevoerd wordt. 

Ik denk dat 80% van de discussies/bijdragen gelieerd is aan Dutch Birding dus zo gek is dat nog niet.... ...verbaas me er nog steeds over dat de DBA geen eigen forum heeft voor discussies. (alhoewel het misschien wel lekkerder is dat die site verschoond blijft van gekift waar het meestal op uitdraait!)
groet-je, Ted van der Knaap (always learning!)

falco

Dutch Birding had ooit een forum, maar dat is nooit echt van de grond gekomen.
Ies Goedbloed jr.

Ringing birds is a pastime for birdwatchers who aren't able to find rarities in the field ;)

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0