Waar is 30 december in de vogelbeschermingagenda 2013?

Gestart door Bart van Hoogstraten, december 28, 2013, 18:53:21 PM

Vorige topic - Volgende topic

Bart van Hoogstraten

In een vorige agenda van me bleken de weeknummers al niet te kloppen. Daar kwam ik net op tijd achter met een zakelijke afspraak die daardoor bijna misging. Bij die van dit jaar ging het bijna mis met het plannen van een vlucht op vrijdag 3 januari (die is in de agenda '13 op vrijdag 4 januari; de dtp-er heeft 30 december overgeslagen). Het is dat het een goed doel dient anders hoefde het voor mij niet meer...).
(Bovendien heb ik mijn weekplanning afgestemd op die fout -> huidige werk voor volgende week afgezegd omdat het in agenda '13 maandag oudejaarsdag is en dinsdag nieuwjaarsdag, ik donderdag vertrek en de woensdag vrij wilde hebben om mijn reis voor te bereiden. Die ene maandag leek me de moeite niet om uit te rukken maar nu had ik achteraf de maandag en de dinsdag kunnen omzetten (ik ben zelfstandig ondernemer) en de donderdag achteraf eigenlijk ook want de vlucht is pas vrijdagmiddag (inpakken had op de ochtend gekund). Ik maak er maar wat quality time van met mijn vrouw omdat ik haar 3 weken moet missen (maar deze blunder van vogelbescherming kost me dus een bedrag richting € 600,-!!!)
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/