Tot nog toe onbekend gedrag van de gierzwaluw ontrafeld

Gestart door Albert de Jong, november 28, 2013, 16:31:40 PM

Vorige topic - Volgende topic

Albert de Jong

Beste mensen,


Op de Landelijke Dag van Sovon a.s. zaterdag laat Luit Buurma op basis van spectaculaire radarbeelden zien wat we nog niet wisten van de gierzwaluw. Hij komt met nieuwe inzichten, die nog niet gepubliceerd zijn! De lezing wordt vanwege grote belangstelling herhaald: ld.sovon.nl


Tot zaterdag in De Reehorst in Ede, welkom!


Zie ook: www.sovon.nl/ld13
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Albert de Jong op november 28, 2013, 16:31:40 PM
De lezing wordt vanwege grote belangstelling herhaald: ld.sovon.nl

Da's wel prettig (zo hoef ik Thijs Feijen niet te missen terwijl dit me ook erg interessant lijkt). Was Tim Birkhead niet te porren voor een herhaling? (Ik ben bang dat ik een volle zaal aantref als ik van Pim Wolf zijn lezing kom en die wil ik eigenlijk ook niet missen).
BTW -> hoe laat en waar signeert Tim B. zijn boeken? (Ik kan het niet vinden op de sovonsite).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Botervlieg

Is het in deze moderne tijd ook ergens live via internet te volgen?  B)

Jeroen Nagtegaal

Vorig jaar waren alle lezingen uit zaal 1 terug te kijken en live te volgen via internet. Is dat dit jaar weer zo Albert?
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com


Yeronimo

Jeroen Breidenbach, 31 jaar
Leeuwarden

Albert de Jong

Tim Birkhead moet op tijd terug naar de UK en kan helaas zijn lezing niet herhalen.
De signeerplek is in de boekenmarkt, waar een apart tafeltje zal staan. De signeersessie van Birkhead volgt meteen na zijn lezing.
De lezingen worden niet live gestreamd, dus thuis meekijken of terugkijken kan niet. Wél komen de meeste presentaties achteraf op SlideShare.
Als je per se een lezing wil volgen, dan is het zaak om op tijd bij de zaal te zijn.


Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.

Rene Janssen

René Janssen

Jeroen Nagtegaal

Vanaf vanavond/morgen natuurlijk ;) Zal vast een linkje komen op www.sovon.nl/ld komen te staan.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

HPM

Sovondag 2013: De lezing van B. Swinehoe in zaal Kamperhoek trok veel belangstelling.


http://waarneming.nl/waarneming/view/80446318
Herman van der Meer

Jarinka

Leuke dag met veel interessante lezingen. De lezing over de schemervlucht van Gierzwaluwen zat erg vol en leek zelfs voller dan de lezing van Tim Birkhead.
Hulde voor de organisatie, volgens mij liep de dag erg goed!
Groeten, Jarinka Heijink

Henri25

Groeten Henri Zomer
Moderator (Kleur)ringen in Nederland

Albert de Jong

Bij ons was het minstens 10x zo druk en gezellig, Herman. ;D 
Bedank voor de complimenten Jarinka, leuk dat je genoten hebt.
De lezingen waarvan ik toestemming heb om ze te plaatsen, komen in de loop van de week op SlideShare.com. Er staan er al een paar op!
Openlijk liefhebber van meeuwen en ganzen.
Werkt bij Sovon als communicatiemedewerker.