Inbraak in wagen

Gestart door Jeroen Vanheuverswyn, november 12, 2013, 15:44:52 PM

Vorige topic - Volgende topic

Jeroen Vanheuverswyn

Gisteren een verlengd weekendje in Zeeland erg in mineur afgesloten.
Langsheen de plompe toren weg in Burgh-Haamstede inbraak in mijn wagen met ontvreemding van onder andere onze tas met de vuile was en een fototas met een lens in (fototoestel + andere lens had ik gelukkig bij mij)

Volgens de politie is het de laatste weken weer erg qua wagen inbraken in de streek, dus wie gaat vogelen in de streek is hierbij gewaarschuwd en laat maar beter echt niets in de wagen achter, of laat de wagen geen 2 minuten uit zijn gezichtsveld.

Bij ons werd ingebroken in de tijd die het koste om de plompe toren te beklimmen door mijn vrouw.

Robert Heemskerk

Vervelend zeg!

Goed dat je dit even plaatst  :duim:

(al kom ikzelf nooit in Zeeland  ;) )

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

SlechtValk

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op november 13, 2013, 16:23:43 PM
Erg vervelend inderdaad... Zie ook http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=257461.0

Die naam kwam me al bekend voor :P kan me slecht voorstellen dat er zo veel mensen Vanheuverswyn heten ;)

Maar inderdaad erg fijn om even te waarschuwen, en elke vogelaar die iets verdachts ziet vooral fotograferen en melden bij de politie!
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Grada Menting

Erg vervelend! Ik weet dat auto's van duikers leeggeroofd worden. Je spullen meenemen onder water is geen optie.
Ik hoop dat jullie wel genoten hebben van de omgeving en de Plompe toren.
Het is een van mijn favoriete plekken. De inlagen met zeekraal, zulte en schorrenkruid.