Zoogdier gezien punt.nl

Gestart door martin.wolters, september 25, 2013, 20:20:58 PM

Vorige topic - Volgende topic

martin.wolters

Ik vroeg me af of waarnemingen die op zoogdiergezien.nl worden ingevoerd worden ook zichtbaar worden op waarneming.nl? En komen ze in de zelfde database(s)?

hiskodevries

Nee die komen niet in waarneming.nl terecht. Ik vermoed in telmee maar weten doe ik het niet.
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

HPM

Gelukkig is Waarneming veel completer.

Herman van der Meer

SlechtValk

Stiekem kunnen "we" als waarneming.nl misschien nog wel iets van ze leren.

Ze verkopen boeken uit hun eigen webwinkel, waar ze allicht enige winstmarge op zullen hebben. Het zal vermoedelijk niet heel veel zijn, maar alle beetjes helpen. En als gebruikers van waarneming.nl weten dat ze daarmee deze site steunen zijn ze misschien wel bereid om ipv bij de bekende verkooppunten er hier een paar centen meer voor te betalen.

Ja ik weet het: "wij" hebben ook een soort van webwinkel (via amazon.de), maar die is in het Duits en bied alleen Engelstalige boeken aan.

Nou snap ik dat een webwinkel opzetten en draaiende houden natuurlijk ook geld/tijd kost, maar misschien vallen partnerprogramma's nog wel uit te breiden (en meer onder de aandacht te brengen).
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.