Mobiel invoeren > Windows 6 en ouder

kan soortenlijsten niet downloaden in WnPda2

(1/1)

wespenbuizerd:
Ik kreeg van een Franstalige natuurliefhebber de volgende vraag: bij het downloaden van de soortenlijsten krijgt hij bij de opening van het programma de volgende melding: ' n'arrive pas lire le fichier : Carte de stockage/WnPda2/data/sg_Fr_1.csv   value does not fall within the expected range ', wat betekent ' kan het bestand niet lezen: ' Geheugenkaart/WnPda2/data/sg_Fr_1.csv   value does not fall within the expected range '[/size] .

[/size]In de lijst van de vogels ontbreken enkele soorten en de zoogdierenlijst kan hij niet downloaden. Hij werkt met [/size]WnPda2, heeft de soortenlijsten gepdate. het probleem bleef bestaan, hij heeft ze dan verwijderd en opnieuw gedownload maar hij bleef de genoemde problemen ondervinden.
[/size]Ik herinner mij vroeger hetzelfde probleem te hebben gehad, maar herinner mij niet de oplossing ervoor.

Alex Kwak:
Ik kan alleen aanraden om te controleren of de sdkaart wel goed is bevestigd, zo ja WnPda te deinstalleren en opnieuw te installeren.
Actief onderhoud wordt niet meer gepleegd op WnPda

marcel123:
Misschien is de betreffende soortenlijst niet goed? Welke soortenlijst betreft het?

wespenbuizerd:

--- Citaat van: optilete op september 24, 2013, 15:51:04 pm ---Misschien is de betreffende soortenlijst niet goed? Welke soortenlijst betreft het?

--- Einde van citaat ---

Hij heeft de operatie weer uitgevoerd en nu schijnt alles te lukken, behalve de zoogdierenlijst, maar die gebruikt hij waarschijnlijk slechts sporadisch.

hiskodevries:
tijd voor omscholing naar een android toestel

Navigatie

[0] Berichtenindex

Naar de volledige versie