Verkeerde soortgroep bij wijzigen

Gestart door nhdejong, september 01, 2013, 21:49:22 PM

Vorige topic - Volgende topic

nhdejong

Weet niet zeker of ik hier moet zijn, maar ik had een grappige bug in de huidige versie.  Ik weet niet of dit al heel lang kan, maar ik heb pas recent ontdekt dat ik voor het uploaden nog kan klikken in mijn lijst met waarnemingen en ze vervolgens ook nog kan wijzigen. Ik was een ochtend aan het vogelen en vond toen Zeeaster op een opmerkelijke plek, maar die stond niet in de lijst, dus voerde ik 'm zolang even in als Aster ( alle soorten). Ik ging verder met vogelen en bedacht later dat ie natuurlijk als Zulte in de lijst staat (mag op zich ook aangepast worden, Zeeaster is een wijdverbreid synoniem).  Dus ik pas 'm aan, maar krijg vervolgens het invoerscherm van vogels te zien. Ik kon wel zulte selecteren,  maar heb vervolgens voor de grap 'overvliegend' geselecteerd.
leek me een bug. toch?
succes met de volgende versie!
Smiles,
Klaas

Alex Kwak

Citaat van: nhdejong op september 01, 2013, 21:49:22 PM
Weet niet zeker of ik hier moet zijn

Berichten die niet over de nieuwe functionaliteit van de testversie gaan worden zonder verdere mededeling verwijderd.
Voor deze keer maar even in een ander topic geplaatst
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

nhdejong

Okee, dank Alex, ik was al bang dat het niet helemaal de goede thread was.

Ik heb wel inmiddels gezien dat de site het onveranderd overneemt, zie foto van scherm. Inmiddels heb ik de waarneming wel gewijzigd en staat er gewoon 'bloeiend' in plaats van 'overvliegend', maar grappig was het wel!

Smiles,
Klaas

Alex Kwak

Dit soort zaken is volledig herschreven bij ObsMapp 3.0. Even geduld dus.
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!