invoeren waarnemingen

Gestart door Robert Heemskerk, augustus 14, 2013, 11:22:23 AM

Vorige topic - Volgende topic

Robert Heemskerk

hi waarneming.nl,

Als ik een rij met waarnemingen wil invoeren die veel dezelfde instellingen hebben, dan zou het handig zijn als ik die als 'vaste instelling' zou kunnen hebben (voordat ik begin staan de instellingen dan zo).
Is er een mogelijkheid om verschillende opties vooraf al (vast) aangevinkt te hebben?

Dat is bijvoorbeeld het geval bij de nachtvlinderwaarnemingen, optie als bijvoorbeeld; 'imago' en 'op licht' zou ik dan als vaste instelling willen hebben.

Is daar een mogelijkheid voor of kan ik dit als instelling veranderen?

Het scheelt namelijk veel tijd..

groeten Robert Heemskerk



Botervlieg

Boven "Stadium" staat toch een aankruisvakje met "Onthoud alle velden onder dit aankruisvak"?

Groetjes, Marleen

Robert Heemskerk

#2
Ja, that's it  :duim:

Sinds wanneer is deze optie aanwezig?
In de periode dat ik veel gegevens invoerde was deze optie er nog niet volgens mij..

Fijn om te weten nu.. :)

arnoniehof

ow dat wist ik ook niet, mooi!
vriendelijke groet,
Arno uit Feanwalden

Levenslijst 319
Nieuwe soorten 2020: Kwartelkoning, Ross gans, Oosterse tortel, Terekruiter, Kuifleeuwerik, Roodkeelpieper

Botervlieg

#4
Citaat van: Robert Heemskerk op augustus 14, 2013, 12:06:34 PM
Sinds wanneer is deze optie aanwezig?

Sinds 2 oktober 2012 om precies te zijn.

Tipje: Neem notificatie op dat topic dan krijg je automatisch mailtje als er nieuw bericht is.

("Notificatie" - rechts aan de bovenkant van het 1e bericht van de pagina - Of rechts onderaan het laatste bericht van de pagina)

arnoniehof

vriendelijke groet,
Arno uit Feanwalden

Levenslijst 319
Nieuwe soorten 2020: Kwartelkoning, Ross gans, Oosterse tortel, Terekruiter, Kuifleeuwerik, Roodkeelpieper

Gerlies

Gezien gelekwikstaart in binnenveld wageningen ,rijnsteeg, vlakbij de grens van Wageningen.

Met respect, de website is zo omslachtig ,dat ik het hier weet te plaatsen