verkocht - Tekoop Digitale Bat Detector Heterodyne type

Gestart door T_ende, juli 21, 2013, 07:29:26 AM

Vorige topic - Volgende topic

T_ende

Tekoop 1 x Digitale Bat Detector Heterodyne type

Deze is vorig jaar aangeschaft bij vermandel.com voor 139,- en is 1 of 2 keer gebruikt. Deze bat detector werkt gigantische goed is zelfs beter dat de duurdere merken (pettersson) die al sins jaar en dag gebruikt worden door vleemuis liefhebbers. Dit is gebleken omdat ik 2 keer ben mee geweest met een grote groep waarvan een aantal veel duurdere bat detectors mee waren door collega vleesmuis liefhebbers. Helaas vond ik het 2 keer leuk mee te gaan en had ik daarna zoiets van het is leuk maar niet mijn ding. Vandaar dat ik heb besloten mijn bat detector tekoop aan te bieden. Doe een goed bod en hij is van u ik kan hem opsturen hij is compleet samen met een tasje welke speciaal voor deze bat detector is gemaakt door de fabrikant. En welke ook 11,95 kost bij vermandel.com

Heterodyne type. Ontwikkeld vanuit de 92.260. Frequentiebereik 15 - 130 kHz. Een prima prijs/kwailteitsverhouding. Developed from the popular Mk II range, the Magenta Bad5 Digital Quartz Bat Detector has an accurate auto-dimming 3-digit frequency display, a high stability, easily tuned local oscillator together with advanced amplification and filtering. Extended 15-130kHz frequency range; 3 digit high efficiency display; Auto dimming display; Quartz accurate -always calibrated; Built-in front-facing weatherproof speaker;Headphone and tape sockets.

http://www.vermandel.com/product.php?pid=948

http://www.vermandel.com/product.php?pid=963

Weg is weg

Groeten

Tom

Alex Kwak

Ik heb je een PM gestuurd.
Ik zie net dat ik het bij wn.nl bekende mailadres hier op de camping niet kan inzien, dus graag een antwoord naar: alex@zoefzoek.nl
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

Douwe van der Ploeg

Ik vraag me af HOE bleek dat ie beter was dan Pettersons.. beter op wat voor manier?
Douwe van der Ploeg

T_ende

We hebben met meerdere apparaten in de natuur gewerkt. En kwamen al snel tot de conclusie dat de  Bat5 Magenta welke ik nu tekoop heb een beter geluid gaf waardoor beter te horen is om welke soort het gaat. Hij heeft een groter bereik dus merkt eerder de vleermuizen op. Vooral met meervleermuizen die boven het water vliegen hadden de mensen met de Pettersson veel meer problemen met het spotten dan ik. Een aantal mensen van de natuurschuur in delft en de papaver welke erbij waren wilde mijn detector gebruiken en zijden al snel zullen we ruilen  B) Vandaar dat ze voor dit jaar omdat ze nieuwe detectoren nodig hadden een aantal  Bat5 Magenta detectoren hebben aangekocht. Jammer was het voor mij toen nog niet duidelijk dat ik me liever met andere dieren bezig hou zoals uilen. Dan was ik hem nu al kwijd geweest. 

T_ende

#4
Deze Bat Detector is verkocht!!