Te Koop - diverse vogelboeken

Gestart door Timo Roeke, juli 10, 2013, 15:47:51 PM

Vorige topic - Volgende topic

Timo Roeke

Tracks and signs - Helm | 18 euro
The Raptors of Europe and Middle East - Helm | 21 euro
Wie is dat toch met die Telescoop - Rob van Hattem | 15 euro
Ecologische Atlas van Nederlandse Roofvogels - Bijlsma | 39 euro

exclusief verzendkosten

Tukkerbird

Ik zat net mijn natuurboeken te tellen en kom op 217 in totaal, ik ben dus wel even voorzien ;D
Succes met de verkoop.

Gr.Martin

SlechtValk

#2
Citaat van: tukkerbird op juli 14, 2013, 15:36:41 PM
Ik zat net mijn natuurboeken te tellen en kom op 217 in totaal, ik ben dus wel even voorzien ;D 
Interessante bezigheid... dat natuurboeken tellen :P misschien is het wel interessant om eens een inventarislijst op te stellen en deze te posten :P (ik stel me een topictitel voor als: "mijn bibliotheek" waar iedereen een lijstje kan posten van welke titels hij/zij op de plank heeft staan :P.

EDIT: yeah mijn 1111ste post :D
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

SlechtValk

Citaat van: tukkerbird op juli 14, 2013, 15:36:41 PM
Ik zat net mijn natuurboeken te tellen en kom op 217 in totaal, ik ben dus wel even voorzien ;D

Inmiddels heb ik zelf ook even geteld (en een begin gemaakt met inventariseren wat ik nou werkelijk heb) en kom uit op 78 :D

Ik moet wat kieskeurig zijn i.v.m. een beperkte beurs, dus laat ik dit aanbod ook aan mij voorbij gaan.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

KorHaan

#4
Citaat van: SlechtValk op juli 17, 2013, 16:12:18 PM
Citaat van: tukkerbird op juli 14, 2013, 15:36:41 PM
Ik zat net mijn natuurboeken te tellen en kom op 217 in totaal, ik ben dus wel even voorzien ;D 
Interessante bezigheid... dat natuurboeken tellen :P misschien is het wel interessant om eens een inventarislijst op te stellen en deze te posten :P (ik stel me een topictitel voor als: "mijn bibliotheek" waar iedereen een lijstje kan posten van welke titels hij/zij op de plank heeft staan :P .




Je kunt beter op internet dingen zoeken, want in de natuurboeken die ik heb staan, of HAD staan, heeft de realiteit van vandaag de dag de waarde van zulke boeken flink gedevalueerd.


Maar goed; ik heb er 18 staan op de boekenplank, waarvan ik regelmatig tot zeer sporadisch gebruik van maak. Sporadisch in de zin, dat ik uit sentiment zin heb om te mijmeren bij wat er allemaal verloren is gegaan. De plantenboeken zijn inmiddels allemaal de deur uit; de intensieve landbouw wordt hartelijk bedankt.


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo


EDIT: zo'n lijstje als nieuw topic is eigenlijk toch best interessant... Ik ga eens kijken wat ik op de plank heb staan, en als niemand anders daar een topic over start, doe ik het!  ;D

SlechtValk

#5
Citaat van: KorHaan op september 09, 2013, 18:39:16 PM
EDIT: zo'n lijstje als nieuw topic is eigenlijk toch best interessant... Ik ga eens kijken wat ik op de plank heb staan, en als niemand anders daar een topic over start, doe ik het!  ;D

Nou Ronald, ik heb vast een aftrap gegeven: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=248390.0 en ben benieuwd naar wat jij, Martin en anderen zullen gaan posten ;)
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.