Hoofdmenu

2 popjes lhb

Gestart door huysse, mei 05, 2007, 11:49:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

huysse

Deze twee kleine popjes zitten op de zwartebessenstruik.
Zouden het tweestippelige lhb tjes kunnen zijn?
(afwachten zeker? :D )

Groet,
Marijke

huysse

en

Stippen

Ze lijken er wel op, maar er bestaat geen determinatietabel van poppen. Uitkweken is de enige oplossing, waarbij je wel eens voor verassingen komt te staan.
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

huysse

CiteerZe lijken er wel op, maar er bestaat geen determinatietabel van poppen. Uitkweken is de enige oplossing, waarbij je wel eens voor verassingen komt te staan.
Ik ga wel een paar keer per dag kijken!

Marijke

Arp

#4
Als je het wilt weten moet je ze meenemen - anders zijn ze mogelijk vrij vlot verdwenen zodra ze uitkomen. Kan gerust (met blad en al - popje niet losbreken!) in een bakje ofzo, ze eten nu toch niks. Heb zelf uit een totaal uitgedroogde gemeentelijke plantenbak een stapel popjes gered (er waren al enkele uitgedroogd in de zon) en met blad en al op wat plankjes getaped. Zo kan ik rustig elke dag eens kijken wat het wordt en bovendien foto's maken van eventuele extra verkleuring van de popjes tot aan het uitsluipen. Voor de zekerheid sproei ik ze zo nu en dan heel lichtjes nat zodat ze niet te droog worden.

Eén popje dat erg op de jouwe lijkt is inmiddels uitgekomen en lijkt een zwarte tweestip te zijn, maar het nakleuren duurt erg lang (is al 16 uur bezig en nog steeds vaal beige met donkergrijs)...
Groetengedoe, Arp (wrn - JungleDragon)

geertje

Niet bij elkaar in de creche; ze zullen maar tegelijkertijd uitkomen, net als je even een boodschap bent gaan doen!  :gap:  
Groeten,
Gera Nieland

huysse

In mijn "buitencreche" zitten er ook meerdere bijelkaar.
Ze zitten er zo mooi, ik laat ze maar, dan maar wat minder kennis!

groet,
Marijke