Hoofdmenu

Naam forumonderdeel

Gestart door Melchior van Tweel, mei 22, 2013, 09:51:50 AM

Vorige topic - Volgende topic

Melchior van Tweel

Beste plantenadmins,
Zou het een idee zijn om dit forumonderdeel een andere naam te geven? Misschien iets als Planteninfo?
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

ejslootweg

Of Determinatie-informatie. Lijkt me een goed idee.

groeten, Erik
groeten, Erik

Melchior van Tweel

Citaat van: ejslootweg op mei 22, 2013, 14:51:43 PM
Of Determinatie-informatie. Lijkt me een goed idee.

groeten, Erik
:duim:
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

HPM

Ja. Het is een beetje verwarrend dat bij andere soortgroepen determinmatievragen gesteld 'moeten' worden onder 'determinatie' en hier niet.m juist niet, waardoor mensen hierheen gaan.
Herman van der Meer

Hinko

mvgr, Hinko

Melchior van Tweel

Naam werkt blijkbaar nog steeds verwarrend...
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

arjan.kop

Komt door de omschrijving denk ik. Daardoor kwam ik met een 'plant indet' ook hier terecht.

"Alles over (virtuele) determinatie en waarnemingen ingevoerd als Plant onbekend"

Rense Haveman

Wellicht goed om iets van "bronnen" in de naam op te nemen? Bronnen voor determinatie?
Groet! Rense

havikskruiden!

petraw

Beste admins,


Het lijkt maar niet te lukken om waarnemers de goede weg te wijzen waar ze een vraag kunnen stellen over de determinatie. De suggestie van Melchior als Planteninformatie en die van Rense Bronnen lijken me beter te passen. En inderdaad heeft Arjan gelijk, determinatie moet er gewoon uit. Anders blijven Erik en Hinko de vragen maar steeds verplaatsen.
 

Groet,

Petra
Groet, Petra

johan79

Achtergrond - informatie van maken.

en dat Plant onbekend  uit de omschrijving van het topic halen.


HPM

Determinatievragen (niet alleen die van planten) blijven op de gekste plekken opduiken. Ik denk dat het te maken heeft met de naam en de plaats.
Een topic/board  met de naam 'Determinatievragen Planten' wat zichtbaar is zonder te hoeven scrollen (liefst helemaal bovenaan) zou waarschijnlijk wel helpen. Er zijn vast ook wel mensen die niet weten wat 'determinatie' betekent dus 'Vragen over planten' zou misschien nog beter zijn.
Als die plek goed vindbaar is hoeven vragenstellers als ze op het forum binnenkomen alleen nog maar drie of vier pagina's omlaag te scrollen om Soortgroep Planten te vinden.
Het is een bekend feit dat sitebezoekers over het algemeen niet graag scrollen.
Als je bedenkt dat de meeste activiteit om determinatie gaat is het forum eigenlijk helemaal verkeerd georganiseerd.
Herman van der Meer