Hoofdmenu

zo kan het ook

Gestart door hiskodevries, augustus 23, 2005, 16:27:42 PM

Vorige topic - Volgende topic

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

jasper

Zit je ook met die gedachtes ;)  

hiskodevries

Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

gardensafari

Alle dieren zijn gelijk. Alleen zijn sommige dieren meer gelijk dan andere.....
Groetjes,

Hans Arentsen
www.gardensafari.nl

Hoezo geen idealen? Ik wil een heleboel mensen verbeteren.

Piter Anjema

Zoiets vind ik onzin.

Zo krijg je weer een scheiding tussen de mensen (de rijken hebben meer rechten)

Wat die gast daar noemt zijn, vind ik, flauwe dingen.

Ach laat ook maar.......................

jasper

Denk ook niet dat het zo ver zal komen!

-Arthy-

#6
Het gaat altijd zo met dingen die goed gaan, zo lijkt het.
Mensen zien helaas misschien iets te snel dollar tekens in hun ogen...
Het kan werken, in het begin...
Maar als er een andere site komt die hetzelfde biedt als BP is BP binnen no-time dood.

Ik vind dat je zoiets gewoon niet kan maken naar je gebruikers, je vereist nu van 'groot' gebruikers dat ze geld geven, maar niet iedereen heeft geld teveel natuurlijk. Daarbij word als reden gegeven dat de server e.d. veel geld kosten. Als je zo in geld nood zit, open dan gewoon een rekening en laat mensen vrijwillig storten.

Ik vind dat je gewoon geen geld moet maken met dit soort dingen, in ieder geval niet via je gebruikers.
Trieste zaak, maar helaas...

We blijven nederlanders
Doet BP geen goeds!
Rick Gevers

Geert-Jan Kroon

Lijkt mij ook geen goed idee voor waarneming.nl, vooral dat je meer sterren krijgt als je meer betaald is gewoonweg belachelijk. Gewoon een vrijwillige bijdrage zou ik nog kunnen begrijpen..
Groet,

Geert-Jan Kroon

Jos Welbedacht

Ik ben zelf betalend lid bij Birdpix. Dit doen ze echt niet zomaar hoor, 1400 gebruikers, iedere dag honderd foto's meer, dat kost wel wat. En tot voor kort moesten de site beheerders dat gewoon betalen. Zo'n site is niet makkelijk om in de lucht te houden, en ik denk dat als er geen geld binnen kwam Birdpix het langzaam aan slechter zou doen. Overigens kan men nog gewoon gratis lid zijn, zelfs foto's uploaden. Het enige voordeel is dat betalende gebruikers meer foto's per dag en per week kunnen uploaden en andere voordelen hebben. Niemand is verplicht en aan de "Vip-benamingen" schijnt ook nog wat verandert(eerlijker) te worden.

gr,
Jos
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

hiskodevries

Jos, dit is ook niet als kritiek bedoeld. Een ieder is vrij in de keuzes die hij/zij maakt. Ik heb het hier neergezet om deze discussie hier ook eens te voeren.
waarneming.nl zal geen geld vragen aan waarnemers en raadplegers. Wij hebben de gunstige regeling dat we gratis een server en bandbreedte hebben.
overigens 3299 gebruikers en 14735 foto`s. stand zondag 28 aug. 21:26
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Jos Welbedacht

Nee, ik begrijp het, maar ik had de indruk dat niet iedereen het hele stuk van de link door gelezen had. Het was meer even bijpraten. Ik geloof niet dat Birdpix gratis gaat, maar laat ik m'n mond nu maar houden, ik ben geen admin van BP :wacko: . Maar Waarneming bestaat ook al iets langer he :) .
Jos Welbedacht, Groningen
I said you could find me where the Nighthawks fly - dEUS: One advice, Space
 

-Arthy-

CiteerMaar Waarneming bestaat ook al iets langer he :) .
Korter juist
Rick Gevers