Gezocht: telescoop

Gestart door eddynieuwstraten, april 19, 2013, 11:31:46 AM

Vorige topic - Volgende topic

eddynieuwstraten

Alleen op zoek naar modellen met 80 mm lenzen. Bij voorkeur de Swarovski ATM HD, maar ik laat me graag verrassen. :D




Eddy Nieuwstraten, Nijmegen

Platbuik

Waar heb je hem ongeveer verloren?
---88:  A. van Leur (Þlatbuik)

eddynieuwstraten

Euh???


Ik kan nu natuurlijk een wilde gok doen in de hoop dat ik dan 'beet' heb maar laat ik dat maar niet doen.[size=78%] Nee: mijn eigen telescoop -Leica APO televid - is maandag na vele aren trouwe dienst door midden gebroken. Ben nu dus op zoek naar een waardige opvolger. [/size]

Jeroen Nagtegaal

Ik zou dan even een rondje bellen langs de 'bekende' adressen. Meestal is er wel ergens een 2e hands. Zeker van Swarovski, al lijkt de 2e hands markt wat stil te liggen...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

eddynieuwstraten

Bedankt voor t meedenken Jeroen  ;) . Ik had daar zelf ook al wel aan gedacht uiteraard maar ben na het bellen van de 25 bekendste adressen nu, net als jij blijkbaar, tot het inzicht gekomen dat de tweedehandsmarkt een beetje stil lijkt te liggen.
Dus vandaar ook maar via deze weg.
Dus:  wie heeft er nog zo'n mooie Swarovski-scope waar ie vanaf wil!?


Eddy Nieuwstraten

Jeroen Nagtegaal

Ik zat nog te denken aan een 2e... Zodoende houd ik het een beetje in de gaten. Vast en zeker heb je Rooijmans in Budel gehad, maar wie weet...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Bart van Hoogstraten

Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Lowieke

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op april 20, 2013, 11:04:43 AM
Al vind ik het wat vreemd om hem binnen een jaar van de hand te doen...
Verkoper geeft de voorkeur aan een scope van een ander merk: http://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=219916.0
Jeroen.