Twee android apps: Vlinders en Lieveheersbeestjes

Gestart door Stippen, maart 26, 2013, 10:08:54 AM

Vorige topic - Volgende topic

Stippen

De eerste keer downloaden kan wel eens fout gaan, al weten we niet precies waarom. 'alles bijwerken' of desnoods opnieuw installeren helpt dan. Zie hierboven.
De Nexus 7 is éen van onze testtoestellen, waarmee we zelf geen problemen hebben. De tekst past op het scherm, er is geen scroll-optie nodig. Ik zal vanavond nog eens naar onze test Nexus kijken, misschien last minute hitch?





Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Helen Commandeur

Hallo,

Eergisteren kon ik ze installeren en heb meteen al een paar leuke dingen geleerd. Bedankt!

Voorlopig komt er geen vervolg omdat (erg off-topic): gisterochtend werd ik tegen half vijf wakker van geluiden die erg dichtbij klonken. Kijk door het raam en zie 2 gasten bij het geopende tuinhek. Heel hard geschreeuwd en ze renden weg. Kom in de woonkamer en m'n 300-800mm lens + camera, de 70-300 mm lens + camera, de laptop, 3 mobieltjes en m'n handtas zijn weg. De imac stond nog wel op z'n plek en de tv stond buiten in de tuin. Vond op straat m'n tas terug, zonder portemonnee, id-kaart en ***SPAM***. In de loop van de dag heeft iemand mijn (lege) portemonnee gevonden met id-kaart, later vond ik mijn ***SPAM*** ook terug, pffffffff. 
Ik ben nog steeds in shock, heb nog niet gechecked of ik al m'n android projecten zeer recent op 'n wolkje heb gekopieerd en baal er zo van dat ik geen foto's kan maken.
Hopelijk heeft iemand wat aan mijn verhaaltje ............

Helen
Ontwikkelaar van "Vogelnamen vertaler" voor Android, zie: https://play.google.com/store/apps/details?id=birdworld.translator.pro&hl=nl

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Imperator

erg leuke app! die ga ik zeker aanbevelen bij de vlindergroep bij ons...

Ik wilde een smsje sturen om te doneren, dat is niet gelukt. Heb je ook gewoon een gironummer????
vriendelijke groet,

Trees

Imperator

Citaat van: Helen Commandeur op maart 30, 2013, 18:50:15 PM
Hallo,

Eergisteren kon ik ze installeren en heb meteen al een paar leuke dingen geleerd. Bedankt!

Voorlopig komt er geen vervolg omdat (erg off-topic): gisterochtend werd ik tegen half vijf wakker van geluiden die erg dichtbij klonken. Kijk door het raam en zie 2 gasten bij het geopende tuinhek. Heel hard geschreeuwd en ze renden weg. Kom in de woonkamer en m'n 300-800mm lens + camera, de 70-300 mm lens + camera, de laptop, 3 mobieltjes en m'n handtas zijn weg. De imac stond nog wel op z'n plek en de tv stond buiten in de tuin. Vond op straat m'n tas terug, zonder portemonnee, id-kaart en ***SPAM***. In de loop van de dag heeft iemand mijn (lege) portemonnee gevonden met id-kaart, later vond ik mijn ***SPAM*** ook terug, pffffffff. 
Ik ben nog steeds in shock, heb nog niet gechecked of ik al m'n android projecten zeer recent op 'n wolkje heb gekopieerd en baal er zo van dat ik geen foto's kan maken.
Hopelijk heeft iemand wat aan mijn verhaaltje ............

Helen

He bah, wat een vervelend verhaal, Helen! Veel sterkte. Ik hoop dat je nog eens wat van je spullen terugziet en dat de dieven in de kraag gegrepen worden!
vriendelijke groet,

Trees

Stippen

Citaat van: Imperator op april 03, 2013, 19:46:50 PM
erg leuke app! die ga ik zeker aanbevelen bij de vlindergroep bij ons...

Ik wilde een smsje sturen om te doneren, dat is niet gelukt. Heb je ook gewoon een gironummer? ???


Leuk! dank je!
http://stippen.nl/artikelen.php?art=DONATI
Groet,
Kees van der Krieke | stippen.nl

Jan vH

Ik had 'm al een tijdje geleden gedownload, maar vandaag pas een Lieveheersbeestje gezien, zodat ik de app kon testen. Binnen een paar seconden had ik de soortnaam, erg handig!  :duim:
Jan van Harten
Validator Plantengallen

Alex Kwak

Gisteren lande er een lieveheersbeestje op m'n hand. Ik wou 'm wegblazen, maar dacht opeens: eerst even opzoeken!
En jawel: http://waarneming.nl/waarneming/view/75811012 ;D
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!

SlechtValk

Citaat van: Alex Kwak op mei 07, 2013, 16:44:59 PM
Gisteren lande er een lieveheersbeestje op m'n hand. Ik wou 'm wegblazen, maar dacht opeens: eerst even opzoeken!
En jawel: http://waarneming.nl/waarneming/view/75811012 ;D

Jammer dat je niet meteen even met je telefoon een fototje gemaakt hebt :P
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

Alex Kwak

Citaat van: SlechtValk op mei 07, 2013, 23:11:54 PM
Citaat van: Alex Kwak op mei 07, 2013, 16:44:59 PM
Gisteren lande er een lieveheersbeestje op m'n hand. Ik wou 'm wegblazen, maar dacht opeens: eerst even opzoeken!
En jawel: http://waarneming.nl/waarneming/view/75811012 ;D

Jammer dat je niet meteen even met je telefoon een fototje gemaakt hebt :P

Ja, daar dacht ik achteraf ook aan  :-\
Alex Kwak, medewerker Zostera/Observation International, ontwikkelaar ObsMapp
Ik beantwoord geen PM's over mobiele app's. Vragen ALTIJD via het forum!