Paddenstoelennieuwsbrief

Gestart door Melchior van Tweel, maart 01, 2013, 14:12:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

Melchior van Tweel


Hallo allemaal,


Op de jaarvergadering van de Nederlandse Mycologische Vereniging is aangekondigd dat ik binnenkort zal starten met een Paddenstoelen-nieuwsbrief. Deze nieuwsbrief zal via e-mail verspreid worden en heeft als doel om actuele informatie over paddenstoelen (in brede zin) te verspreiden aan alle paddenstoelenliefhebbers, leden en niet-leden. In de nieuwsbrief, die onregelmatig zal verschijnen is plaats voor aankondigingen, nieuws, veranderingen in de websites van de NMV, etc. (Bijna) alles kan en mag, mits het maar een relatie heeft met de mycologie. De stukjes worden toegankelijk geschreven, maar kunnen soms wel met een wetenschappelijk tintje hebben. De eerste nieuwsbrief zal in de loop van maart verschijnen.


Omdat ook de waarnemers van waarneming.nl en telmee.nl hier veel aan kunnen hebben, nodig ik jullie van harte uit om je e-mailadres door te geven aan nieuwsbrief@allesoverpaddenstoelen.nl zodat jullie de nieuwsbrief ook ontvangen. Opgave dus liever niet door te beantwoorden op dit bericht. Als je vragen hebt over de nieuwsbrief kunnen die natuurlijk wel hier gesteld worden.



Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Melchior van Tweel

Gisteren is de eerste paddenstoelennieuwsbrief verschenen. Deze is te downloaden op http://www.allesoverpaddenstoelen.nl/nieuwsbrief/.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Melchior van Tweel

En de tweede nieuwsbrief is verschenen. Zie link in mijn vorige post. Aanmelden kan nog steeds!
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

bouwvis

erg leuk en informatief
vr gr gre
Met vriendelijke groet Gre

luchtvlinder

nog steeds leuk en informatief..heb net de elfde gelezen    :duim:

Melchior van Tweel

Iedereen kan zich nog steeds gratis abonneren op de nieuwsbrief, zie bovenaan.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

ratje

Paddenstoelennieuwsbrief bestaat die nog? Ik heb deze al maanden niet meer ontvangen. Als deze er nog is lijkt het me prettig om hem weer toegestuurd te krijgen

Carolien Reindertsen

Citaat van: ratje op december 01, 2016, 16:12:08 PM
Paddenstoelennieuwsbrief bestaat die nog? Ik heb deze al maanden niet meer ontvangen. Als deze er nog is lijkt het me prettig om hem weer toegestuurd te krijgen

Nu je het zegt Hannie, ik heb hem ook al een tijdje niet ontvangen. Ik zou hem ook graag weer toegestuurd willen krijgen.

Groetjes Carolien

grietaf

Ik heb ze niet bewaard, maar ik meen dat Melchior in de laatste nieuwsbrief heeft geschreven dat hij er (voorlopig?) geen tijd meer voor had.
Grieta.

Carolien Reindertsen

Oh ok, dat is me dan ontgaan Grieta.
Groetjes Carolien

ratje

Oh dat had ik niet door, wel jammer

marcel234

Citaat van: ratje op december 01, 2016, 16:12:08 PM
Paddenstoelennieuwsbrief bestaat die nog? Ik heb deze al maanden niet meer ontvangen. Als deze er nog is lijkt het me prettig om hem weer toegestuurd te krijgen

Het topic dat je zocht staat waarschijnlijk hier... https://forum.waarneming.nl/index.php/topic,472593.msg2415917.html