Schoolopdracht Enquête (User Experience Design)

Gestart door williamton, februari 28, 2013, 15:03:41 PM

Vorige topic - Volgende topic

williamton

Ha allemaal,

Voor een schoolopdracht wil ik mij graag verdiepen in het leven van een vogelaar.
Zouden jullie onderstaand formulier in willen vullen.

https://docs.google.com/forms/d/1BfHNWxK4yS6x99TCzidBLhTJuMN5W0S2RdzHSL4sZec/viewform?pli=1

Met vriendelijke groet,
William

Margreet Kwh

Hoi William,

kun je wat meer vertellen over je opdracht?
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

GijsB

Ik ben heel benieuwd waarom deze enquête niet anoniem is.
Gijs

williamton

@Margreet Kwh; Het is voor vak User Experience Design we doen een doelgroep onderzoek (User) naar de vogelaar. Met dit onderzoek kijken we hoe we het archiveren en verwerven van vogels gebruiksvriendelijker kunnen maken.

@dralion13 vakken zijn niet verplicht om te vullen

Jeroen Nagtegaal

Allereerst worden vogels door maar heel weinig verzameld... Daar bij is het zelfs bij wet niet toegestaan tenzij...
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

Klaas van Dijk

Citaat van: williamton op februari 28, 2013, 17:20:30 PMHet is voor vak User Experience Design we doen een doelgroep onderzoek (User) naar de vogelaar. Met dit onderzoek kijken we hoe we het archiveren en verwerven van vogels gebruiksvriendelijker kunnen maken.

hoi William,

Welke school / opleiding is het precies (op https://docs.google.com/forms/d/1BfHNWxK4yS6x99TCzidBLhTJuMN5W0S2RdzHSL4sZec/viewform?pli=1) staat hier niets over vermeld. Wat bedoel je precies met
CiteerErvaart u problemen tijdens het archiveren en verwerven van vogels? Wat zal er volgens u daar aan veranderd moeten worden?

Gaat het hier om het archiveren van waarnemingen? Of gaat het hier om kweekvogels? Zie ook de opmerking van Jeroen.

Alvast bedankt voor een reactie,

Groetjes, Klaas

williamton


Gaat het hier om het archiveren van waarnemingen? Of gaat het hier om kweekvogels? Zie ook de opmerking van Jeroen.

Alvast bedankt voor een reactie,

Groetjes, Klaas
---------------------------------------
Het gaat om het archiveren van waarnemingen we zullen het aanpassen in de enquête.

Margreet Kwh

Dag William,

dank voor je toelichting.
Doen jullie ook literatuurstudie naar de vogelaar? Er zijn aardige boekjes verschenen over vogelaars.
Ik denk dat jullie daaruit ook veel informatie kunnen verkrijgen over wat een vogelaar beweegt.
Wat behelst het vak User Experience Design?
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven