Overige natuuronderwerpen > Excursie-aankondigingen

Pelagische tocht?

(1/5) > >>

Dylan:
Geen aankondiging, maar een vraag. Ik wil graag een keer een poging doen om wat meer zeevogels te zien, en het lijkt me ook mooi om dat vanaf een schip te doen.

Weet iemand of er voor dit jaar nog een mooie dagtocht gepland staat? Misschien iemand die hier ervaring mee heeft en de eerste Waarneming.nl Pelagische Tocht gaat organiseren?

Mark van Veen:
De reguliere boot van Zuid-Engeland naar Noord-Spanje staat als een vogel- en walvistrip te boek. Ik heb hem zelf nooit gedaan, maar ik ken iemand die dat wel heeft gedaan. Als je belangstellnig hebt kan ik details navragen.

Mark

marcel123:

--- Citaat ---De reguliere boot van Zuid-Engeland naar Noord-Spanje staat als een vogel- en walvistrip te boek
--- Einde van citaat ---
Dat was ook het eerste waar ik aan dacht. Is er ook geen boek over geschreven?

Pim:
De VWG De Grauwe Gans (Almere e.o) gaat in het najaar nog een keer de zee op vanaf Lauwersoog.

gegroet,

Pim Julsing

Dylan:

--- Citaat --- De reguliere boot van Zuid-Engeland naar Noord-Spanje staat als een vogel- en walvistrip te boek. Ik heb hem zelf nooit gedaan, maar ik ken iemand die dat wel heeft gedaan. Als je belangstellnig hebt kan ik details navragen.
--- Einde van citaat ---
Volgens mij stond hierover een verzoek op EBNNL, iemand die zocht naar een reisgenoot van/naar Portsmouth.

Navigatie

[0] Berichtenindex

[#] Volgende pagina

Naar de volledige versie