Hoofdmenu

Atlasblok

Gestart door flokker, december 07, 2012, 14:26:14 PM

Vorige topic - Volgende topic

flokker

misschien al lang gevraagd, maar ik kon het zo één twee drie niet vinden: ik heb 2 atlasblokken die ik ga tellen voor de nieuw atlas. Graag zou ik een lijst of iets dergelijks willen zien waarin alle soorten die ooit gezien zijn (+verder info) per blok. Is dit mogelijk?

hiskodevries

ja dat is al heel vaak gevraagd.
Maar dat komt niet.
Waarom niet: Anders maken we het de (niet zo nauw nemende) ecologische adviesburo`s wel erg makkelijk
Was getekend Hisko de Vries.

Wil je een fotovraag stellen op het forum lees dan dit eerst https://forum.waarneming.nl/smf/index.php?topic=452369.0

Melchior van Tweel

Maar je kan natuurlijk wel een indruk krijgen door een gebied te kiezen dat (groten)deels in die atlasblokken liggen en daarvan de vogelsoortenlijst op te vragen. Eerst het gebied kiezen en dan soorten kiezen.
Groet, Melchior
www.melchiorvantweel.nl

Jeroen Nagtegaal

Je kan overigens ook een eigen gebied aanmaken met exact de hoekpunten van een Km-hok. Kost je dan wel moeite maar voor één hok km-blok nog wel te doen.
Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com

henkjanvdkolk

Citaat van: Jeroen Nagtegaal op december 07, 2012, 16:15:35 PM
Je kan overigens ook een eigen gebied aanmaken met exact de hoekpunten van een Km-hok. Kost je dan wel moeite maar voor één hok km-blok nog wel te doen.

Zie je dan niet alleen je eigen waarnemingen zolang het gebied nog niet 'officieel' is?
Groeten,
Henk-Jan van der Kolk

Jeroen Nagtegaal

Groet, Jeroen Nagtegaal
Moderator subforum Ringen

Een geringde vogel gezien of gevonden.
Meld het hier of mail naar ringonderzoek@gmail.com