Maandopdracht foto november: "Vogelvrij"

Gestart door Vincent Hart, oktober 26, 2012, 16:52:29 PM

Vorige topic - Volgende topic

Vincent Hart

Opdracht voor november: "Vogelvrij" Deze maand mag je het helemaal zelf weten! De opdracht is simpel: Stuur je beste foto van die maand in. Enige eis is dat er één of meerdere vogels op je foto staan. De rest is aan jou!
Ingangsdatum opdracht (foto's moeten op of na deze datum gemaakt zijn): donderdag 1 november.
Sluitingsdatum insturen: vrijdag 30 november 23.59u!
Mail je inzending naar maandopdracht @ live.com (spaties weglaten)

Voor de spelregels van de maand- & jaaropdrachten, zie HIER.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

GijsB

Ik zou het logischer vinden als er juist geen vogel op de foto mocht staan. Vind het toch wel verwarrend hoor, het thema is vogelvrij maar er moet wel een vogel op  :rolleye:
Gijs

Vincent Hart

 ;D
Misschien een ideetje voor december: Je mooiste foto zonder vogel  ;)
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Tom1980

Citaat van: dralion13 op oktober 26, 2012, 17:47:21 PM
Ik zou het logischer vinden als er juist geen vogel op de foto mocht staan. Vind het toch wel verwarrend hoor, het thema is vogelvrij maar er moet wel een vogel op  :rolleye:

Verwarrend :rolleye:
Vind eerder jouw bericht verwarrend ;D
_____________________________
Tom Evertz

http://waarneming.nl/user/photos/81428

Bart van Hoogstraten

Ik ben het even kwijt... -> waar kun je stemmen op de maandopdracht van november?

En hoe is het met de prijzen voor de winnaars? Is daar al een potje voor?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

GijsB

Ik hem mijn sticker van vorig jaar nog niet eens gekregen
Gijs

Bart van Hoogstraten

Citaat van: dralion13 op december 04, 2012, 22:07:33 PM
Ik hem mijn sticker van vorig jaar nog niet eens gekregen

Lekker verhaal! Die zitten per post al meer dan een jaar bij Vincent in zijn gleuf!
PM of mail me even je adres en ik stuur je wat stickers toe (wordt echter pas van het weekend, ben vanaf morgen even erg druk tot vrijdagavond).
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Stijn E.

Citaat van: Bart van Hoogstraten op december 04, 2012, 19:43:05 PM
Ik ben het even kwijt... -> waar kun je stemmen op de maandopdracht van november?

En hoe is het met de prijzen voor de winnaars? Is daar al een potje voor?

Wordt aan gewerkt. De foto's staan online maar ik ben in afwachting van de admin die de poll moet maken. Hoop dat dit zo snel mogelijk gebeurt.

Wat betreft prijzen is er geen potje. Er is dit jaar altijd sprake geweest van een maandopdracht zonder jaaropdracht met prijzen. Daarnaast is de ranking zeer beperkt bijgehouden (info loopt bij mijn weten nu tot maart) dus daar zou dan nog uitgebreid aan gewerkt moeten worden. Mocht je ideeën hebben, mail dan even aan het maandopdracht mailadres wat in de startpost staat. Zorg ik dat ik dat ook even bij de anderen neerleg en er overleg zal plaatsvinden.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

Vincent Hart

Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Robertmeer

Groet,
Robert van der Meer

Lees ook eens mijn weblog: http://robertbirding.wordpress.com/

Bart van Hoogstraten

Citaat van: Stijn Eikelboom op december 05, 2012, 15:53:13 PM
Mocht je ideeën hebben, mail dan even aan het maandopdracht mailadres wat in de startpost staat. Zorg ik dat ik dat ook even bij de anderen neerleg en er overleg zal plaatsvinden.

Hoi Stijn,

Ik konhet mailadres niet vinden wat je vermelde en heb je daarop een PM gestuurd. Niet ontvangen?
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

Stijn E.

Sorry. Het loopt allemaal bijzonder traag bij de maandopdracht. Mijn fout. Ben veel met m'n hoofd ergens anders, bij school. Of daar zou ik moeten zijn. Nou ja, laat ik daar niet teveel over uitweiden. Het spijt me dat jullie een aantal dagen hebben moeten wachten op een ontbrekende foto.

Ondertussen hebben jullie een korte discussie gevoerd zie ik, dus de tijd is wel gedood. Aan die discussie kan ik bijdragen dat ik datgene handhaaf wat ik tijdens alle MO's al heb gehandhaafd. Vincent doet hierin gewoon mee. Zou er een volgende serie MO's komen dan zou ik open staan voor aanscherping van de regels, maar het is al bekend dat een vervolg er niet in zit.

Daarnaast kan ik mededelen dat er onderling overleg bezig is over een prijzenpot. Hierover hopelijk heel snel meer. Ik hoop dit wél vlotjes te kunnen afhandelen.
Hartelijke groet, Stijn
      Blog

lennartv

Hebben we in december gewoon weer dezelfde opdracht als november?  Lekker makkelijk  ;)
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Tim Drost

Begrijp dat de maandopdracht veel werk is en dat school e.d. voor gaan, maar ik zou het wel jammer vinden als de maandopdracht verdwijnt.
Heb pas een paar keer meegedaan, maar vindt het wel leuk !
In ieder geval degene die zich er mee bezig hebben gehouden (o.a. Stijn, Vincent) afgelopen jaar bedankt  :duim:
groeten Tim
Mijn fotosite

Vincent Hart

Even orde op zaken:

Eén foto bleek niet op de Weebly-site geplaatst te zijn, daarom was de poll gesloten.
Inmiddels is deze foto wel te bewonderen, dus heb ik de poll uitgebreid, en heropend.
De posts in dit topic van de 'gedupeerde' fotograaf (en reacties daarop) heb ik verwijderd.

Mocht je al gestemd hebben toen er nog maar 3 foto's stonden, kijk nog even of je je stem niet per ongeluk wilt wijzigen  :angel:

Over de prijzenpot volgt nader bericht. Hij zal - zoals Stijn al hintte - wel een stukje minder gevuld zijn dan vorig jaar.
Groet, Vincent


Als je goed om je heen kijkt
zie je dat alles gekleurd is                    K. Schippers

Margreet Kwh

Mijn complimenten voor vier bijzondere foto's :duim:
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Vincent Sanders

Gr,
Vincent Sanders

lennartv

De roodborst zo te zien, met 10 stemmen, de daarop volgende heeft er 5 dus dat lijkt me vrij duidelijk...
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

Margreet Kwh

Maar we weten nog niet wie die Roodborst gefotografeerd heeft, helaas.
met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Vincent Sanders

Ik kan ook niet de aantallen zien omdat ik niet gestemd heb :)
Gefeliciteerd degene die de Roodborst had!
Gr,
Vincent Sanders

Margreet Kwh

met vriendelijke groet, Margreet Kouwenhoven

Vincent Sanders

Gr,
Vincent Sanders

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Bart van Hoogstraten

Ik ook. Voor de nummers 1, 2 en 3 heb ik een Waarneming-admin-shirt klaarliggen (ik heb helaas maar 1 L, dat was de laatste uit de voorraad; hoop dat jullie allemaal netjes M hebben zoals het behoort  ;) ). De nummer twee krijgt daar een cadeaubon voor de waarnemingwebshop van € 15,- bij en de nummer 1 zo'n zelfde bon maar dan van € 25,-.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

lennartv

#24
Ik ben zo vrij geweest om alvast een overzicht te maken van de te verdelen punten naar voorbeeld van de ranglijst die al bestond van de maanden januari en februari. Op dit moment mis ik nog vier van de acht maandopdrachten omdat op de site de namen van de fotografen er niet bij staan. Als dit alsnog gebeurd wil ik het overzicht wel compleet maken. Op dit moment staat er één iemand bovenaan en staan er drie mensen op de tweede plek, reden genoeg dus om de rest ook nog ff toe te voegen....


Leuk dat je nog een prijs ter beschikking stelt Bart!
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com

augustvansteensel

August van Steensel



www.jnm.nl   !!!

Bart van Hoogstraten

Citaat van: lennartv op januari 14, 2013, 16:44:45 PM
Op dit moment staat er één iemand bovenaan en staan er drie mensen op de tweede plek,

Oeps. Ik zal morgen gelijk naar Sovon bellen dat Carolien nog een paar M-etjes voor me weglegt.
Vriendelijke groet! Bart van Hoogstraten

De toekomst van Waarneming is onzeker. Draag bij aan het voortbestaan en betaal gewoon jaarlijks € 25,- abonnementskosten!
https://waarneming.nl/donate/

augustvansteensel

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 14, 2013, 17:34:22 PM
Citaat van: lennartv op januari 14, 2013, 16:44:45 PM
Op dit moment staat er één iemand bovenaan en staan er drie mensen op de tweede plek,

Oeps. Ik zal morgen gelijk naar Sovon bellen dat Carolien nog een paar M-etjes voor me weglegt.
:duim:
August van Steensel



www.jnm.nl   !!!


lennartv

Citaat van: Bart van Hoogstraten op januari 14, 2013, 17:34:22 PM
Citaat van: lennartv op januari 14, 2013, 16:44:45 PM
Op dit moment staat er één iemand bovenaan en staan er drie mensen op de tweede plek,

Oeps. Ik zal morgen gelijk naar Sovon bellen dat Carolien nog een paar M-etjes voor me weglegt.


Dat gaat zeker nog veranderen hoor! Die vier andere maandopdrachten maken nog veel verschil
Groetjes,

Lennart Verheuvel

www.naturebylennart.com