Diefstal Swarowski ATS80hd telescoop

Gestart door peterzwitser, augustus 30, 2012, 20:12:39 PM

Vorige topic - Volgende topic

peterzwitser

Hallo Vogelaars!

Afgelopen zondag is in de duinen te Castricum mijn Swarowski ATS80hd telescoop + 30*SW oculair gestolen. Ook mijn Whimberley statiefkop zat erbij.
De telescoop zat in het groene beschermfoudraal + schouderband.
Mocht dit te koop worden aangeboden wees er dan op verdacht, dat er diefstal in het spel kan zijn. Lichte gebruikssporen zijn voor mij herkenbaar.
Wanneer deze combinatie wordt aangeboden, neem dan even contact met mij op en vraag zeker naar facturen. Die heb ik namelijk.

Peter Zwitser.  peterzwitser@zonnet.nl

SlechtValk

#1
Wat naar dat je apperatuur gestolen is. Goed marktplaats (en soortgelijke websites) in de gaten houden! Vergeet bij de aangifte vooral ook niet de serienummers op te geven.

Wel vraag ik me af hoe het je kan overkomen dat zoiets gestolen kan worden, je laat zoiets toch nooit onbeheerd achter :S. Niet dat ik twijfels trek bij hoe secuur je bent (dieven zijn tegenwordig zeer gewiekst), maar meer om soortgelijke zaken te voorkomen.
Met Vriendelijke Groeten,
SlechtValk (a.k.a. Stefan)


Na de paartijd gaan de vogels trekken.

KorHaan

Verd*mme, in wat voor land leven we dat je je spullen in een natuurgebied ook al in de gaten moet houden. Hartje Amsterdam, okee, maar de duinen van Castricum...

Ik heb marktplaats.nl al afgezocht en nog niks gezien. Het gaat me aan het hart, ik vind het erg naar voor je, Peter. Ik hoop dat iedereen de tweedehandsmarkt goed in de gaten gaat houden de komende tijd...


Vriendelijke groet,


Ronald Sinoo