Hoofdmenu

eenden?

Gestart door r.kerremans, februari 22, 2007, 16:44:48 PM

Vorige topic - Volgende topic

Student85

#30
Hoi,

CiteerWat dat betreft vind ik je laatste zin kenmerkend en raadselachtig tegelijk.
Je geeft toe dat je iedereen respecteert maar al lijkt dat soms niet zo.
Ahum, als het voor de ontvanger niet zo lijkt, hoe moet hij dan weten dat het wel zo is?

Dit is misschien meer met het oog op een volgende keer  ^_^

CiteerHet is me toch al opgevallen dat de mensen die het meest klagen over het niet krijgen van respect, vaak zelf ook niet al te sterk zijn in het geven hiervan.

Ik klaag er normaliter niet over, maar op de een of andere manier lijk ik het ook niet te kunnen geven.

Citeeris dat ze vergeten dat ze de ervaring hebben gekregen door vragen te stellen, die ze, als ze door anderen worden gesteld, als dom worden betiteld.

Begrijp me niet verkeerd, natuurlijk hebben we het allemaal geleerd door veel te vogelen en veel (en misschien zelfs 'domme') vragen te stellen. Maar ik denk dat er veel vragen zijn die de meesten gewoon zelf moeten kunnen oplossen. Ik denk bv. gewoon dat Ron door nog even kritisch te kijken naar foto 1 er zelf ook achter was gekomen dat het toch om Meerkoeten moeten zijn geweest.

Ik denk dat hiermee de discussie wel zo'n beetje afgesloten kan worden, het meeste is al gezegd. Samenvattend: ik heb subtiel willen aangeven, dus met respect en waarde, dat het verstandig is soms eens wat meer moeite te doen om een vogel te determineren en dat werd door de meesten van ons beaamd. Hoe ik het heb gezegd werd me minder gewaardeerd, maar het punt is in elk geval gemaakt.

Mvg,
Sjoerd Radstaak

steenl

#31
Al met al is het toch een leuke dicussie geworden.
CiteerIk kan dit soort 'domme' vragen wel waarderen. Give me more!
Hier ben ik het wel mee eens.

Ps.
Zijn het wel Meerkoeten? :D  :lol:  :rolleyes:

Jaap Denee

#32
Als ik jullie daar een plezier mee doe, wil ik wel even naar buiten lopen om wat plaatjes te schieten van overvliegend, langslopend of voorbijdrijvend grut... Dan zal ik vervolgens kijken of ik er een 'domme' vraag over kan stellen.

EDIT: ...en dan gaan we kijken wie er allemaal niet tot 10 kunnen tellen. Leuk!
Jaap Denee

www.pbase.com/jaapdenee