Geavanceerd zoeken  

Nieuws:

Pagina's: 1 [2]   Omlaag

Auteur Topic: Grieta Fransen overleden  (gelezen 2361 keer)

Ismael

• Member
Re: Grieta Fransen overleden
« Reactie #30 Gepost op: april 11, 2017, 21:38:43 pm »

:'( wat schrikken.. verschrikkelijk voor iedereen die haar kende heel veel sterkte. Want ze was een prachtige en lieve vrouw! Ik zal haar missen :(
« Laatst bewerkt op: april 11, 2017, 21:42:28 pm door Ismael »
Groeten Ismaël Wind

auk

• Member
    • Natuurfotografie Albert Meek
« Reactie #31 Gepost op: april 14, 2017, 08:52:58 am »

Wat een droevig bericht. Ik ken Grieta alleen van waarneming en met name het forum. Ze heeft me veel geholpen en ik heb veel van haar mogen leren. Dit paddenstoelen forum zal nooit meer hetzelfde zijn, we zullen je missen :'(

Albert

Groeten,
Albert Meek
http://www.pbase.com/auk

Thomas Fransen

• Member
« Reactie #32 Gepost op: april 14, 2017, 17:46:56 pm »

Beste leden van waarneming.nl,

Mijn naam is Thomas Fransen, ik ben de jongste zoon van Grieta Fransen. Haar overlijden vorige week was ook voor ons natuurlijk een enorme schok. Samen met haar partner Johan Steketee kunnen we het eigenlijk nog niet geloven, zelfs niet nu haar uitvaart al achter de rug is.
Wij kijken terug op een waardige uitvaart van Grieta, waarbij de overweldigende toeloop van paddenstoel-minnend Nederland hartverwarmend was. Ongetwijfeld heb ik daarbij een aantal van jullie de hand mogen schudden, maar neem het mij vooral niet kwalijk als ik uw namen niet allemaal heb onthouden. Ook uw reacties op dit forum zijn hartverwarmend en doen ons enorm goed!
Ik wil u mede namens mijn familie danken en het volgende meegeven, uit een gedicht dat ik de afgelopen dagen van een vriend ontving:

Er is een schakel die de dood niet kan verbreken
Liefde en herinnering leven altijd voort!

Aafke

• Member
« Reactie #33 Gepost op: april 14, 2017, 18:57:54 pm »

Beste Thomas,

Jij en je familie bijzonder veel sterkte toegewenst bij dit plotselinge verlies. Ook ik ken Grieta alleen maar van het forum en heb haar nooit persoonlijk ontmoet, maar ze kwam op mij over als een warme vrouw met aandacht voor de medemens. Zij heeft zeer zeker in positieve zin haar stempel gedrukt op het forum van Waarneming.nl., waarvoor ik haar (postuum) dank. Ik zal haar reacties op het forum missen.

Vriendelijke groet,

Aafke Buijs
Groeten, Aafke

Josee

• Member
« Reactie #34 Gepost op: april 24, 2017, 16:29:04 pm »

Dank Thomas voor de prachtige regels:

Er is een schakel die de dood niet kan verbreken
Liefde en herinnering leven altijd voort!

Zo invoelbaar dat het onvoorziene levenseinde van Grieta nog moet landen. Voor de mens in kwestie is er het heengaan zonder lange lijdensweg, dat geeft vaak troost, maar voor nabestaanden is het plotselinge verlies uitermate pijnlijk. Nogmaals veel kracht en sterkte bij het verwerken gewenst.

Ik kwam een foto tegen van de paddenstoelenexcursie naar Landgoed Soelen, die laat zien dat herinneringen aan haar warme persoonlijkheid voortleven.
°¨¨°º~.gevleugelde groet.~º°¨¨°

josée van oers
Pagina's: 1 [2]   Omhoog

Pagina opgebouwd in 0.047 seconden met 22 queries.